Gå til innhold

Savner bedre overskrifter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forumet her hadde blitt mye mer oversiktlig om folk var flinkere til å skrive overskrifter.

For det første så må overskriftene være forklarende og vise til hva tråden handler om.

For det andre så trenger man ikke skrive en hel avhandling i overskriften. Spar det til selve innlegget.

For det tredje er det veldig forstyrrende med overdrevent bruk av utropsteng og spørsmålstegn, og man trenger ikke bruke store bokstaver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Jeg går f.eks. aldri inn på en tråd som har denne overskriften: "Noen som..."

Skrevet

Eller klassikerne:

"Hva synes du om..."

"liker du..."

og andre halvferdige setninger.. Får helt mark.

Skrevet

Nå vet jeg at du sikter til innlegget mitt, ang det med skolegreie.

Nå pleier jeg aldri å gjøre det. Hadde skrevet et innlegg på en annen side, og tenkte at jeg skulle kopiere og sette inn her også. Slik at jeg skulle få flere svar. Men gjorde den tabben ved å kopiere inn innlegget på overskrift delen, og oppdaget det ikke før jeg skulle sjekke om noen hadde svart.

Men ellers er jeg enig. Har klikket inn på altfor mange innlegger som dere beskrev her inne, og funnet ut at det ikke var noe særlig å lese om alikevel.

Skrevet

Hehe, innrømmer at det var ditt innlegg som inspirerte meg til å skrive denne tråden, men jeg så jo inne i tråden din at du hadde gjort feil. Så du er tilgitt:) Men du er ikke den eneste som har skrevet laaaange overskrifter.

Syns de mest irriterende er de som bare skriver "HJELP!!!!???? trenger svar fort!!!!" Og så er det bare en filleting det er snakk om. Eller noe de kunne brukt to sekund på å googlet selv.

HI

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Men kjære vene, hvor lang tid tar det å gå ut av et innlegg igjen da..

Skrevet

Jo takk for tilgivelsen, he he.

Skrevet

Bare noen sekunder. Men det skulle ikke vært nødvendig. Dessuten hadde hele forumet sett mer ryddig ut med bedre overskrifter.

HI

Skrevet

Enda en sak moderatorer og klare regler hadde kunnet ordnet opp i.

Tror folk er for dumme til å vite hva google f.eks er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...