Prinsesse09 & gull i magen <3 Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Jeg er 7 dager på overtid og har i hele dag, siden kl. 09.30 ca hatt uregelmessige rier... Tror hvertfall det er rier, er ganske vonde tak i nedre del av mage og korsryggen. Er førstegangs så følelsen er liksom litt ukjent... Kan jeg gå lenge sånn før det evt. tar seg opp? er 5-15 min mellom riene og de varer i 20-45 sekunder...
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Det er veldig individuellt.. Noen går leeenge mens andre kommer seg raskt inn i en rytme.. Du kan jo ringe føden og høre hva de har å si? Uansett ville jeg nok ha ringt når de blir mer regelmessige og det nærmer seg 5 min mellom hver rie. Har du lang vei til sykehuset, ville jeg ha dratt tidligere! Noen føder jo på en-to-tre og kiipt å måtte stoppe i veibanen
Prinsesse09 & gull i magen <3 Skrevet 3. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2009 Takk for det. Tror jeg venter litt med å ringe føden siden det varierer såpass mye som det gjør... det må jo bli regelmessig før det skjer noe uansett, eller?? Vi er bedt i bursdagsmiddag nå i ettermiddag, kanskje jeg burde ringe og si vi ikke kommer... eller er det dumt når det er såpass uregelmessig?
JenteOgGutterMamma! Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Så spennende! :-) håper virkelig at fødselen er igang hos deg! Lykke til! :-)
Prinsesse09 & gull i magen <3 Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2009 De uregelmessige riene har nå blitt mer regemessige... kommer med 8-9 minutters mellomrom og jeg syns de er ganske så kraftige... Snakket med føden tidligere i kveld og skal ringe de igjen når det er nede i 5-6 minutter... Dette er veldig spennende og skummelt på en gang!!! (Sambo begynner å bli passe nervøs..hehe)
ღella09ღHarfødtღ Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Lykke til og håper du får en fin fødsel=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå