Gå til innhold

er det farlig med konstant kynner???


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle - lurer bare på om det kan være noe galt når jeg nå har gått halve dagen med kanonkulemage! er i uke 25...

 

har nok fått i meg en basill eller noe for de siste 3 dagene har jeg vært DØDSTRØTT, bare ligget på sofaen, til min 2,5-årings store ergrelse...og i dag har jeg altså hatt skikkelig stram mage store deler av dagen, og kjenner at jeg blir sliten av det! det gjør ikke ondt, men jeg er obs på det HELE tiden, og går og knar for å forsøke å løsne på ting...

 

noen andre som har vært borti noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at det er kynnere. Kanskje bra magen din som har nådd dette punktet? Min mage har vært fullstendig knallhard fra uke 20+

 

Kjennes ut som om jeg har spist fire julemiddager, og at den skal eksplodere :-) Jordmor sier det er helt normalt, selv om jeg ikke kan huske at det var sånn sist.

Skrevet

åneeeeej, betyr det at det skal være sånn resten av tiden? hehe! slitsomt! kan heller ikke huske at det var sånn sist, men kanskje det er noe sånt som er typisk for andregangsere da...

 

herlighet alt hva man skal igjennom, urgh!

 

takk for svar :)

Skrevet

Dersom du har kynnere strammer magen seg veldig, og blir kjempe hard, for så og gå tilbake til normalt igjen etter noen sekunder. Dersom du har dette så ofte som du sier, må du ta det veldig alvorlig. Dra til legen og snakk med han/henne. Hadde selv masse kynnere, og det førte til premature rier. (ikke for og skremme deg, men vil du skal ta kroppens signaler på alvor.

Skrevet

Det er ikke farlig.

Var det jeg fikk beskjed om hvertfall.

Hadde kynnere fra uke 8,fra uke 20 hadde jeg de konstant.Var inne til sjekk de gangene jeg ikke klarte å gå,men det var ikke noe.

Det var vondt og ekkelt men vistnok ikke farlig.

Lykke til videre!

Skrevet

det er det som er så rart, det var liksom ikke kynnere, for det slappet ikke av imellom - det var bare KJEMPEhardt, konstant, var det hele går kveld! skikkelig basketball! og jeg hadde ikke luft i magen eller noe sånt (ikke mer enn vanlig, hehe) så jeg kan ikke skylde på det heller...det var helt tydelig livmoren som bare var stein hard. heldigvis ikke ondt, da hadde jeg vært litt bekymret for noe riegreier... virker ok igjen i dag da, håper det holder! hvis det skjer igjen får jeg kontakte legen (bor i Asia og det er litt språkbarriere så jeg vegrer meg litt for å begynne å stresse for "ingenting"...)

 

tusen takk for råd og beroligende ord. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...