Cat.68 Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 ja det har jeg. Edderkoper, og tannleger.!! *grøss*
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Ja..trange, små rom eller tuneller inni fjell feks, rom eller ganger som er så trange at du må krype eller dra deg igjennom..vet ikke hva det kalles jeg? Sett slike scener mye på film, kjenner jeg blir skikkelig uvel, får lyst til å spy, svimmel osv. Liker ikke bodene jeg har i 2 etg, må krype for å komme til innerst...fyyyyyyyyyyyyyyyyyysj!
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Edderkopper, høyder og slanger.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Tror det er mange her som ikke vet forskjell på skrekk/være redd for og en fobi. I løpet av de siste tiårene har ordet fobi på kontroversielt vis blitt tatt i bruk som et synonym for det å mislike noe, og slike «fobier» kan således ikke betraktes som faktiske fobier. Selv blir jeg litt fornærmet over dette da jeg faktisk har to reelle fobier
Lilli med småtrolla Skrevet 3. august 2009 #11 Skrevet 3. august 2009 Jeg er livredd orm og slanger. Eller alt som ligner slanger... Skolissa til kjæresten min låg på baderomsgulvet. I mitt hode måtte jo dette være en hoggorm?! Jeg hylte
2 små og en undulat Skrevet 3. august 2009 #16 Skrevet 3. august 2009 Kanskje ikke fobi, men jeg hater skyvedører, slik som er i heis og butikker... Jeg ble klemt i en heis som liten og satt fast mellom "dørene" i en halvtime:( Når jeg skal mellom skyvedører som går opp og igjen av seg selv, hopper jeg mellom dem. Er livredd for at de skal "ta" meg:/ Men det ser nok litt dumt ut når jeg hopper inn og ut av heiser;)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #18 Skrevet 3. august 2009 edderkopper, likkister Bare fordi jeg lure men hva er det som er så skummelt med barn. anonym 19:09. jeg spør ikke for å dømme Er helt enig i at innsjøer og tjern er skummle om natten. ser for meg lik og sånt ligger på bunnen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå