PogT med septemberprins :o) Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 har kjøpt brukt bilstol og skal til å vaske den, bare tar dere av trekket å vasker det i maskin, eller gjør dere noe mer?
Store♥+Lille♥+♥i_magen Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Jeg tok av trekket og kjørte det i vaskemaskin på 40grader. Ble nesten nødt da poden hadde spydd... Fungerte helt fint det.
♥2 små gull♥ Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jeg vasket det på 30 grader så jeg skulle være SIKKER på at det ikke krympet. Er jo ikke akkurat for stort i utgangspunktet... Tok det heller på 30 grader 2 ganger, for så å legge det på varmt badegulv for å tørke det.
Marius og Jonas! Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Vi tok trekket av og brukte høytrykkspyleren på det!! Lot det tørke i sola ute.... Høres kanskje litt rart ut, men det fungerte veldig bra!!
PogT med septemberprins :o) Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2009 Da har jeg vasket det også. Vasket på 30 grader da det sto det i bruksanvisningen, sto 40 på selve trekket, men fulgte bruksanvisningen. Vasket på ullvask med milo. Så kommer utfordringen med å få på igjen trekket da... Synes det var vanskelig nok å få demontert det :o/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå