julius06 Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 da er det stor sjanse for at der skjer mye her inne..... Var hos jm i dag og hun sa at der var mye som skjedde rundt fullmånene og at ofte gikk vannet da...... så blir spennende å se, jenter....
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Jeg har også hørt dette Farmor mente at jeg ble født på fullmånedagen da mamma gikk gravid med meg - det stemte det. Jeg har termin 17. oktober og den 18. er det fullmåne, så blir spennende og se Lykke til alle dere som er fødeklare og venter....
JenteOgGutterMamma! Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Hei! :-) Har ikke tenkt over og fulgt med på eksakt når mine barn er født i forhold til fullmåne! Men husker at ei jordmor på sykehuset sa til meg da jeg var på omvisning på føde og barselavd. en gang jeg gikk gravid at det nærmet seg fullmåne, og da var det ofte flere fødsler akkurat rundt dei dagene! Spennende! :-)
Alle oss:) Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Hadde passet fint om fullmånen funket på meg:) termin på torsdag:) bare å krysse fingrene!
bebis *aug09*juni12* Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 har ikke termin før 24, men gjør jo ikke noe om han kommer litt før mamma har født meg og to brødre på fullmånedager så kanskje jeg også gjør det...
MammanTilEmma❤ Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 håper det kan sje nå rundt dæm dagan, ska på 80års dag på lørdag så ska ikke forundre mæ om det sjer nå da:-) har jo ikke UL termin før 1 sept, men e mer sikker på min egen termin den 25 aug !
Gjest Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Oi, spennende! Mannen har faktisk magefølelse for fødsel på torsdag, og mamma på fredag (dvs hun tror det kanskje starter med vannavgang på torsdag), jeg har termin på søndag denne uken, så sjangsen for å føde da er jo høyst reel. Hadde ikke fått med meg at det er fullmåne jeg ;-)
s82 Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Da håper jeg ikke at det blir dagen min hvis alle skal føde den dagen. Hihi.. Var føde kaos sist jeg fødte og det er ikke gøy..
09 <3 16 <3 Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 blir satt i gang på torsdag jeg, så stor sjanse for at den lille kommer da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå