Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Skal kanskje ikke klage, men føler meg nesten litt " snytt " for symptomer her, og har ikke hatt noe bortsett fra litt ømme pupper i starten, og det gav seg etter uke 10. Nå er det nada gitt bortsett fra tissingen gang om natten., og folk synes attpåtil at jeg har gått den i vekt Jeg kjenner det er hardere rett under navlen, men vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Noen fler?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Hadde ingen symptom jeg heller.... knapt en liten kul! bare å nyte det så lenge det varer:)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Mellom uke 10 og 18 hadde jeg ikke noe særlig med tegn på at jeg var gravid nei. Fikk antydning til mage rundt uke 16, men så veldig synkl\lig ble den ikke før uke 18-20. Var nesten sånn at når jeg skulle på ordinær UL i uke 20 så hadde jeg så lite tegn at jeg nesten ikke trodde det var noe inni der.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Åhh takk , det er godt å høre at det er fler.... - det blir liksom aldri nok.. det er nettopp den tvilen som dukker opp, om det er noen der i det heletatt... Håper alt går bra HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå