lille trollungen Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Kan jeg male med det? Eller er det bare sens som gjelder? Skulle malt litt så vi får litt fortgang i den oppussinga, er 36 uker på vei, og har bare vannbasert lady maling.. Noen med erfaringer?
strawbs Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 En venninne kjøpte sens-maling, og de var veldig misfornøyd (umulig å få jevn og dårlig dekkeevne). De tok den med tilbake til butikken, og der sa de at de fleste syntes den var umulig å male med. De anbefalte vannbasert maling i stedet, så lenge man var flink til å lufte og ikke malte så mye... Men det beste er vel å holde seg unna maling alt i alt..
Utålmodig mamma Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 jeg har malt endel med sens under svangerskapet og har vært stor fornøyd.. det blir selvsagt ikke perfekt resultat etter det første strøket men det blir kjempe bra når du har fått på strøk nr to! Jeg ville satset på sens. så lenge du har det riktige utstyret så går det kjempefint å male!!
imoen Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Vanlig vannbasert går helt fint. Bare luft ut, så ordner det seg. Selv har jeg malt med både vannbasert lady og sens. Jeg syntes sensen var helt knall å male med! Ingen problemer som beskrevet over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå