frøkenfrua Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Er det fler som sliter med navn til babyen? Vi blir ikke enige.... Vi venter ei jente, og jeg liker veldig godt Leah Isabell, Emma Victoria... Mannen min er bestemt på Keyla. Og det eneste han snakker om nå er Jasmin Keyla. Hva syns dere?? Og har dere noen gode forslag til oss?? Vårt første barn heter Leo Alexander Takker for all hjelp!!
Sommerfugl82 Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Det er ikke noen enkelt valg med navn gitt.... Jeg for min del er fan av enkle norske navn, uten for mye dill og dall så alt i alt blir med smak og behag:) Sier dere begge navnene til sønnen deres til vanlig, eller blir det med Leo? - hva med Thea? kanskje Thea Christine? ........om det primært er dobbeltnavn dere leter etter..... tror jeg ville holdt meg til litt mer norsk selv hvertfall, men det er ikke enkelt Lykke til:)
småeinsteins Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jasmin Keyla??? Seriøst? Emma Viktoria synes jeg var _mye_ bedre. Leah Isabell ville jeg ikke valgt, da broren heter Leo. Leah og Leo blir litt for nært, i mine ører. Vet ikke om din mann er fra utlandet eller har aner fra et annet land, (hans yndlingsnavn gjør at jeg tenker i de baner) og da synes jeg Emma funker godt - både på norsk og engelsk
frøkenfrua Skrevet 5. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2009 hehe..nei han er ikke det. Men han har alltid likt spesielle navn. Så vi blir jo ikke enige. Men Emma, Ida, Thea, Christina og Therese er navn jeg vil ha... men jeg tar veldig gjerne i mot forslag, som kan hjelpe oss
b77h Skrevet 9. august 2009 #5 Skrevet 9. august 2009 jøss, Jasmin Keyla er drøyt! Jeg trodde først det var en spøk... jeg hadde iallefal aldri gått med på et sånt navn... Men kanskje han er fan av Ari og Martha? prøv å rope Jasmin Keyla - det klinger jo ikke bra sammen i det hele tatt. hmmm... Må si meg enig i at de navnene du ramser opp er mye finere. Og skal man ha et dobbeltnavn så må de liksom klinge litt bra sammen. Ikke bare når man skriver det, men også når man bruker det i språket. Lykke til m navne-valg - høres ikke ut som det enkleste utgangspunktet, hehe...
3 er nok! Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 synes Leah passet fint med Leo jeg da... men jeg ville ikke brukt Leah Isabell, synes det lignet litt for mye på Leah Isadora... men det er kanskje bare meg... Jasmin Keyla synes jeg ikke var noe fint, Emma Victoria derimot likte jeg godt. Leah Victoria også
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Jeg er kanskje alene om det men jeg synes slike type navn er så pompøse og forferdelig jålete...... Kanskje jeg er for gammel, men jeg ser vi er jo på samme alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå