Gjest Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Selges det i vanlige butikker som hm og cubus? Er så glatt på gulvet for Adrian med vanlige sokker så han går jo nesten i spagat Kanskje sklisokker hadde vært noe for han
Gjest Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Jeg fant på lindex da mi lille var 7-8 mnd og seila rundt på gulvet her som Bambi på glattisen... Var innom både HM og Cubus, ingen av dem hadde og jeg ble ikke videre imponert da damen på HM sa nedlatende at "så små barn går jo ikke uansett!" Men Lindex hadde altså. Og jeg tror sannelig jeg huka tak i et siste par på Name It også når jeg tenker meg om.
Gjest Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 De har masse på H&M:) Slike vanlige sklisokker eller "turnesokker" som er litt tjukkere, mer som en tøffel, gymsokker er vel det riktige ordet:)
Gjest Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 For ei frekk ei! Adrian går ikke,men han reiser seg,og det er jo så glatt for han stakkars,ser bare panikken kommer i øyenen på han idet beina glir lengre og lengre ned i spagat hehehe Takk for svar,da får vi komme oss til lindex
Gjest Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Ja, det fins vel på de fleste klesbutikker. Ellers husker jeg at jeg kjøpte sånn antiskli til å stryke på da minsten begynte å fly rundt ;-) Strøk også på knærne på noen strømpebukser. Det fins på sånne "sybutikker"
Gjest Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Så genialt! For vel ta meg en shopping til uka jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå