Gå til innhold

Det er så mange som klager over svigeforeldrene sine....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men hva med sine egne foreldrer da? Har dem ingen feil og magler? Eller er det sånn at bare svigerforeldrer gjør feil?

Jeg barer lurer, for leser så mange historier om dårlige svigers, men ingenting om egne foreldrer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer nok av at det er stort sett lettere å sette sine egene foreldre på plass.

Skrevet

veldig enig med anonym 12.11 her ja.

Skrevet

Mine foreldre er min manns svigerforeldre, dem får han klage på.

En annen sak er at jeg tror det oftere oppstår problemer mellom spessielt svigermor/svigerdatter enn mellom svigerforeldre/svigersønn. Mange mødre har vanskelig for å godta at sønnene blir voksne og får egen fammilie, for meg ser det ut som om døttrene ofte løsriver seg på en annen måte.

Skrevet

Ja, du har kanskje rett i det 12.29.

Men jeg får alikevel inntrykket av at svigerforeldrene ofte blir satt ut på sidelinja, mens foreldrer får ofte være med i bildet. Føler at siden mødrer som passer mer på barnet, heller vil at mormor skal passe ungen sin, enn farmor.

Jeg har helt sikkert feil, men alikevel...

Skrevet

Sikkert noe i det også.

Skrevet

Jeg har for min del kuttet kontakten med mine egne foreldre.

Skrevet

Det var leit å høre, 12.57

Skrevet

Mine svigerforeldre er narkomane. Å de er faktisk de eneste som er normale i hodet av hele svigerfamilien, derfor er de de eneste av hans slekt vi har kontakt med. Utrolig men sant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...