Gå til innhold

Jeg kjenner liv!!


Chess

Anbefalte innlegg

I går kveld og i dag morges kjente jeg babyen bevege seg! I går kveld var det små dunk og i dag morges "stryking" på innsiden av magen. Dette er så gøy!

 

Jeg er tredjegangsfødende og har jo kjent dette før, men i de andre svangerskapene har det variert veldig når jeg kjente liv første gang. Det var faktisk den førstefødte "ga seg til kjenne" tidligst hos oss.

 

Hva med dere andre? Kjenner dere noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg inbiller meg det :) Bevegelsene er så korte og kommer skjeldent derfor klarer jeg ikke å definere helt hva det er. Håper det er småen som gir seg til kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også kjent liv en stund!! :-) for en herlig følelse!! :-) Har alltid kjent det tidlig.

1 gang i uke 14 (tvillinger)

2 gang i uke 12

nå i uke 11 ( muligens i uke 10) Vet det er utrolig tidlig... men jeg vet hvordan det føles ut etter 3 svangerskap!! :-)

 

Har også en baby dopler, og når jeg hører hjertelyden kjenner jeg også ofte små bevegelser, og de hører jeg i dopleren!! "dunk - dunk" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner også :) har kjent fra uke 13 eller 14, men det er bare små sprell og ikke hver dag..nydelig følelse helt fantastisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei leo78..

 

Eg å har hørt det på dopleren:)og kansje imagen..eg vet ikke om det er riktige spark,greit at jeg har vært gravid 2 ganger før.

For noen dager siden følte jeg at jeg merket spark,men idag var det mer spark enn sist,om du skjønner!!

er 14+3..

 

Blir veldig kjekt dette:)Gleder meg sånn

 

Barna mine vet det nå.Har en gutt på 4,5 og en jente på 3,5.

De skjønner ikke hvordan jeg har fått baby imagen,om jeg har spist an:)

Min datter sa til meg forleden dag

"mamma har baby i magen og eg har dinosaur i magen"haha

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...