Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Samme som på Bim:) Hvordan er det med dere som har hatt bekkenløsning i flere svangerskap? I mitt første svangerskaå ble jeg sykemeldt 100% fra uke 24 med sterke smerter. I andre svangerskapet hadde jeg smerter i bekkenet før jeg visste jeg var gravid. Ble 100%sykmeldt i uke 9. Gikk med krykker fra ca uke 28. Men da hadde jeg presset meg hardere enn jeg burde. Nå har jeg akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen. Også denne gangen har jeg hatt smerter i bekkenet før jeg visste jeg var gravid. I dag spaserte vi en liten tur. Kjente litt smerter når vi gikk. Men så satt jeg litt i bil, og når jeg skulle ut igjen var det to ganger foten bare sviktet. Har heldigvis en jobb som jeg kan holde ut i lenger enn i de forrigesvangerskapene. Er det noe håp for at jeg skal greie meg uten de store plager i dette svangerskapet? Noen som har hatt bekkenløsning i de første svangerskapene men ikke senere svangerskap?
flypapir Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Jeg slet veldig i 1.svangerskap, men i 2.svangerskap gikk jeg til fysioterapeut og trente med slynge. Det gjorde virkelig nytten for meg og jeg hadde nogenlunde kontroll på bekkenet hele svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå