jentebanden Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Minstejenta er invitert i bursdag, og jeg må være der sammen med henne. Far jobber kveld, så da er spørsmålet hva jeg gjør med storesøster. Er det frekt å spørre om hun kan være med? Hun er venninna til storesøster der i huset. Eller må jeg finne noen som kan passe henne? Hun har selvsagt veldig lyst til å være med i bursdag. Regner med foreldrene til bursdagsbarnet sier det er greit hvis jeg spør, men lurer på om det er greit å spørre?
erteposen + 4 Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jeg hadde vel plassert eldstemann hos en kompis, men det er vel fordi jeg ikke hadde sagt nei til dette selv. Sist bursdagselskap endte jeg opp med fire eldre søsken, og det ble stress.
jentebanden Skrevet 3. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2009 Storesøster er ikke så gammel at hun kan være hos venner i 2-3 timer. Hun er veldig rolig, så det blir nok ikke noe styr, men det blir selvfølgelig et barn ekstra...
Tøysetipp Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Vet ikke om det er normalt, men jeg ville bare synes det hadde vært koselig om hun hadde blitt med. Også er hun venninne til bursdagsbarnets eldre søster, så det vil vel bli hyggelig til henne også.
Patetica fåkksi Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Jeg hadde spurt - det er nok greit! Ikke frekt å spørre.
Mamman til M&E Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Ikke frekt i det hele tatt synes jeg. Jeg hadde iallefall ikke reagert på det om noen hadde spurt meg.
05juli Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Hadde prøvd å få barnevakt til henne, når man skal arrangere bursdag har man nok med de man skal be. Men jeg kjenner jo ikke de du skal til da
Salat Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 Jeg synes ikke det er frekt, det er lov å spørre. Men hvor gamle er de? Min datter har aldri vært i bursdag med foreldre, men første gang var hun vel nesten 4 år da.
jentebanden Skrevet 3. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2009 Hun er 2, storesøster har akkurat blitt 4.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 3. august 2009 #12 Skrevet 3. august 2009 jeg tenker at siden din eldste allerede er lekekamerat med storesøsteren til bursdagsjenta, så må jo det være en fordel at hun er med? Da kan de 2 store jentene leke sammen (kanskje på rommet til storesøsteren) mens bursdagsjenta kan være med gjestene sine Jeg hadde nok vært positiv til det, siden min eldste på 3,5 år lett kjeder seg når det er mange små i samme rommet.
jentebanden Skrevet 3. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 3. august 2009 Det tenker jeg også, at de to store koser seg sikkert sammen. Er vel ikke så morsomt for storesøster med alle disse småttisene. Vi prøver, så får vi se hva som skjer.
pandabjørn Skrevet 3. august 2009 #14 Skrevet 3. august 2009 Jeg synes ikke det er frekt...men tenk om det er flere som tenker som deg...hvor mange ekstra barn blir det i selskapet da?? selv om storesøstra er 4år så regner jeg med at hun er med i selskapet hele tiden?? jeg ville nå heller prøvd å få barnevakt i steden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå