Gå til innhold

VIKTIG ang Magnesium!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått min lille pike, men ville innom her for å gi beskjed til dere som tar magnesium mot urolige ben. Det virker kjempegodt,ingen tvil om det, MEN; de hindrer riene å komme ordentlig, nettop fordi det virker mot muskelsammentrekninger.,Dette fikk jeg beskjed om av fødselsspesialist to- tre uker før termin, da jeg skrøtte av hvor glad jeg var for å slippe de urolige bena etter jeg startet med magnesium,men at jeg ville føde NÅ, (var så sliten og lei)Da kom det spontant fra ham; Ja; har du tenkt å få noe rier snart, er det best og slutte med magnesium med en gang...Jeg hadde MYYYE maserier siste ukene, men samme dag som legebesøk sluttet jeg, og vips, dagen etter ble maseriene rier..:) Bare et tips til dere fødeklare som lengter etter å bli ferdig..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo greit å vite.Jeg som nå hadde tenkt å begynne å ta magnesium.Får jo ikke sove pga. urolige bein. Har 6 uker igjen så det er vel kanskje greit å ta det nå og heller slutte når det er nærmere termin......?????

Skrevet

JEg var innom helsekosten for å kjøpe magnesium, men hun følte ikke at hun hadde nok kompetanse til å selge meg det. Nettopp fordi det var muskelavslappende og om det hadde innvirkning på rier... Hun ville ta jeg skulle høre med jordmor først...

Jaja, da må jeg bare leve med urolige bein på natta...

Skrevet

neeei dette er jo krise!!! kan ikke leve uten magnesium!! Huff har 33 dager igjen, kan vel holde på litt til med magnesium da?

Noen som har tips om noe annet som hjelper?? Bare tanken på en natt uten magnesium gjør meg helt dålig.. kommer aldri til å gå!

:(

Skrevet

Du får prøve mormors gode, gamle kjerringråd som er å binde en ulltråd rundt ankelen:-) Verdt forsøket!

Skrevet

Hmmm.. har brukt Magnesium i mange år selv, også under hele siste svangerskap! Synes da riene mine var både kraftige og møkkleie, jeg;-)

Skrevet

ÅÅÅÅÅ takk for råd!!!!!!

Gomler magnesium for urolige ben, men er sååå klar for å føde nå!!!! Pillene går i søpla NÅ!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...