fru tekopp Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Jenta vår begynner på aktivitetsskolen i morgen (nytt navn på SFO). Noen som vet hva vi bør forvente oss? Hvor mye mat skal hun ha med? Ekstra klesskift? De har jo ikke noe klasserom, ettersom skolen ikke begynner før om 2 uker.... Noen som har erfaring å dele med meg?
fru tekopp Skrevet 3. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. august 2009 Ingen som kan hjelpe meg her? Dytter litt...
Gunn og Gutta Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Ta med regntøy og støvler, og masse skift. De små må vel i mye større grad klare seg selv, så det er greit med mye skift, da ikke alle 6-åringer er like flink å vurdere hva de bør ha på seg for å ikke bli bløt. Vet ikke hvordan det er med mat hos dere, det må du nesten spørre om, for hos oss fikk de all maten på SFO.
Lilith Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Hei! Gutten min begynte i dag, og det gikk veldig fint. Vi ble tatt imot av en ansatt og vist rundt. Han fikk hilse på lederen og flere som jobber der. Aktivitetsskolen har egne rom til leking ol., de pleier ikke å bruke klasserommene til det. Du bør ha med ekstra klesskift, ja. Legg det på plassen jenta di har fått. Den står nok klar til henne, med eget navn. Der skal også sekk og sko være. Ta med mat til et måltid. Hvis barna må ha med dobbel matpakke, skal Aktivitetsskolen opplyse om dette. Har du fått noen plan fra dem om hva de skal gjøre disse to ukene? Hos oss skal det være mange aktiviteter, og de dagene de skal på tur, må de ha med ekstra matpakke. De fleste som kom dit for første gang i dag, hadde mamma eller pappa i bakgrunnen til de kom i gang med lek. Da gikk foreldrene. Håper dette hjalp litt. Det kan være ulik praksis på skolene, men slik er det hos oss. Lykke til i morgen, det går nok veldig bra :-) Nå skal jeg gå og hente gutten min :-)
fru tekopp Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2009 Tusen takk for svar! Men..... Leste dem ikke før i dag, lenge etter at vi hadde levert henne... Det årner seg nok. Blir vel ikke stoooooore opplegget første dagen. Tok med en matpakke (skulle hatt med to...) og drikkeflaske. Og ekstra bukse, genser og sokker. Regntøy hadde jeg helt glemt. Innesko også. Ja, ja... Tar det i morgen og håper det er bra nok for i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå