Gå til innhold

Oh Dear...på tur med eks-svigers..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe..hvordan skal dette gå?

Skal på tur sammen med mine eks-sviger foreldre til helgen.

De ville så gjerne ha en tur sammen med barnebarnet sitt, men siden de ikke kjenner henne godt nok ville de at jeg skulle være med.

Joda..hva gjør man ikke for andre?=)

Satser på at det bli greit, men kjenner at jeg gruer meg litt.

Hyggelige folk, men veldig ulike meg som person.

Så nå må jeg nok en gang bite sammen tennene og holde ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, føler med deg :P hehe.. mine er ikke eks svigers engang, og jeg må bite tennene sammen alikevel..så føler med deg ja :)

Skrevet

Jøss.. Kreds til deg! Ikke mange som ville dratt på tur med eks-svigers. (Eller svigers for den saks skyld ;)

God tur! ;D

Skrevet

Det er flott gjort av deg! Du får fokusere på at det er fint for jenta di å ha besteforeldrene i livet sitt :-)

Skrevet

Blir fint for tuppa di da:-) og hyggelig initiativ fra dine eks-svigerforeldre.

Du får stålsette deg selv, det kan jo bli hyggelig også!

Skrevet

Da får dere kosa dere masse,iallefall du og din datter...;-)

men skjønner at du gruer deg,men det gjør sikkert de også.Jeg tror nok dere kommer til å få en fin helg sammen jeg, det blir jo mest fokus på din datter....

og på tur med svigers ser jeg ikke på som ille,er snakk om å være innstilt på en fin tur,men er jo helt klart at det er en viss kjemi da...

vi skal ha med svigermor på en 2 ukers tur til gran Canaria neste uke, og det gleder vi oss alle sammen til,men vi har reist på sånne turer 3 ganger før da...

og jeg og svigermor har en tedens til å "rotte" oss litt sammen...hehe...

ble litt utnom dette her, men det er jo et lite bevis på at en kan hvis en vil.....

hvis ikke er det jo dømt til å misslykkes....

Skrevet

Det er jo bare utrolig flott gjort av deg :-)

Skrevet

Joda, jeg er innstilt på at det blir kjekt!=)

Men det er litt merkelig...

Skrevet

Skal eks-mannen også på tur da?

Skrevet

Nei! Heldigvis ikke.=)

Skrevet

Det blir nok morro - siden jenta di sikkert kommer til å storkose seg :o) Bare å dra frem utvidede toleransegrenser så går alt fint. Nettopp vært på tur med svigermor (hun, jeg og ungene + bikkja hennes) og det gikk fint (foruten siste dagen da hun skulle vaske og pakke og 4åringen hadde mista "hørselen" og var helt ape sammen med bikkja, og plutt fikk det for seg at han skulle erstatte alle godlyder og dupper med intens skriking - jeg kunne ikke komme meg fort nok ut i bilen og hjem).

Skrevet

Så sporty du er! Blir sikkert hyggelig for jenta di iallefall:) Du virker jo lugn og avslappet, så det går nok strålende!

(Jeg drar IKKE på tur med mine svigers, og de er ikke mine eks-svigers engang. )

Skrevet

Du er en god mor cherry:)

Skrevet

Signerer erteposen:o)

Skrevet

Det går nok bra!

:o)

Jeg har selv vært sammen med besteforeldrene til Daniel uten at faren til D har vært der.

De er veldig ulike meg de også, men.. Så lenge man klarer å fungere sammen, og går inn for å gjøre det bra, så blir det bra :o)

Jeg bodde hos de i en uke for litt tilbake siden..

Drømmesituasjon er det ikke, men det fungerer.

De vil igjen ha meg på besøk, så blir vel til at jeg ligger over hos de en langhelg snart igjen.

Skrevet

Tusen takk=)))

jeg tror faktisk det skal gå fint, selv om det blir rart!

Har vært med på turer sammen med dem før, men da var jeg jo sammen med eks og da var det litt annerledes.

Har hatt et tidvis anstrengt forhold til dem, men tror nok at dette skal være grei skuring;-)

Skrevet

blir nok kjekt, men det eg lurer på er hvorfor drar ikke pappaen med dem i stede?

Skrevet

Fordi han ikke kjenner datteren sin så godt. Ustabil fyr.

Skrevet

da så. god tur da..;) hvor skal dere?

Skrevet

Vet faktisk ikke enda=)

Bli sikkert ikke så langt, men det varsnakk om hotell et par dager iallefall, så det blir jo skjønt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...