Gjest Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 ..og veit om den passar i ein suzuki baleno? Trenger ny bilstol før bhg-start, men veit ikkje om vi får mulegheit til å prøve eit før vi kjøper (grunna lang av stand frå kjøpsplassen).
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Vi har dette setet, dog ikke i en Suzuki Baleno.... Det passer i alle fall fint i vår Toyota Avensis. Kan du ikke ringe butikken og høre, om du er usikker?!
Gjest Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jo, kan jo alltids ringe, men tvila i grunn på at dei veit det:P Hmm..får kanskje ta meg ein langtur på bilstolhandel då. Og håpe på å få parkering nær butikken.
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Skulle det være at stolen er for stor for bilen deres, eller? Trodde barneseter passet i alle biler, jeg... Vi har ikke de festene på gulvet bak forsetet for å feste setet, men da fester man det bare rundt forsetet i stedet
Gjest Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Alessi og lillegutt: Har i grunn ikkje peiling..har berre sett så mange trådar om at setet ikkje har passa i bilar...sjølv om eg i grunnen trur at det vil vere god plass..er jo berre å flytte framsetet framover? Har veldig lyst på det setet..så hadde vore strålande om det passar:)
du og jeg og vi to Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Nja, det er nok slik at de fleste barneseter går inn i alle biler - men i mange av bildene (som i min lille skoda) blir det umulig å få plass til beina når setet er bakovervendt;)
LilleMann & meg. Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Vi prøvde det setet bakovervendt i baksetet på vår volvo v40. sete passet, men da hadde ikke noen fått plass i pasasjer setet.. Desverre.. Stort sett alle seter passer i alle type biler, men om de passer bare fremover og bakovervendt er nok en annen sak. hadde ikke turt og kjøpe setet om du ikke får prøvd det i bilen først..
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Jeg har også ganske liten plass i baksete, om det skal kunne sitte noen i passasjersetet. Jeg har f.eks ikke plass til den der besafe. Ikke en gang fremovervendt. Da sitter både barn og voksen med bena opp under armene. Men britax multi tech passer bakovervendt. Det er litt trangt i passasjersetet, men ikke verre enn at det går an å sitte foran.
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Småtroll i fanget! : Anbefaler (uansett hvilket sete du velger) å kjøpe setet i Sverige om du har mulighet. Vi kjøpte vårt der, og sparte en tusenlapp:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå