Kulå Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Hvordan går det med dere? Det går egentlig ganske fint her, har ikke spist noe snop, med unntak av 3 ruter m.sjokolade på lørdag. + en liten pose med snack a jacks. Litt må man unne seg. Trening har det dessverre ikke blitt så mye av, men håper det blir bedre denne uke. Har vært flink til å spise nokså regelmessig. Vekta viste en nedgang på 0,8kg. HURRA! Stå på alle sammen.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Har ikke gått bra her. Gikk bra i en periode. Men så dårlig igjen. Men er nå på full gang igjen. Skal veie meg på fredag..Så håper på nedgangstider til da:) Har akkurat syklet en tur nå, og prøver å holde meg mye i bevegelse. Og spise fornuftig:)
Ranveig R Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Eg har bytta veiedag til onsdag, følte det var lite taktisk å veie meg rett etter helg ;o) Eg har vore flink med treninga mi, har gjort det eg skal kvar dag + at eg har hatt 2-3 timar Wii Fit og Wii Sport denne veka. Har vore på "ferie" hos ei veninne laurdag og søndag, det blei då litt uregelmessige måltid og litt mykje godis... I morgon får eg sjå korleis det gjekk.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 ja, her går det ganske bra. Har trenet 3 ganger i løpet av uka, spist lite snop og sunn mat.... hadde besøk på lørdagskvelden, som gjorde at vekta stopppet litt opp...hehe:) Har bytta veiedag til fredag.....fordi jeg blir lit deprimert av å se vekta på mandagsmorgen, eter at jeg noenganger også har sett på den på fredager....uff-uff....
Ranveig R Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Wohoo! Ned 1,1kg, og det til tross for "ferie" og (masse) godis i helga. trening funkar altså ) Men det var over 9 dagar då, ikkje 7.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. august 2009 #6 Skrevet 6. august 2009 flinke dere er..... STÅ PÅ!!!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Jippi...ned 1,9 kg...på 12 dager....er fornøyd jeg :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå