Itsrejk Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Flere som har TFK Joggster Twist? Vi har akkurat byttet over til sportsdelen. Supert så lenge det er oppholdsvær og ikke blåser for mye, men jeg savner et fottrekk til vogna. Finner det ikke når jeg søker på nett heller, finner bare en fleece-pose. Finnes det ikke et sånt trekk? Hva gjør dere andre som har denne vogna på dager der sola ikke skinner? Må være noe jeg har oversett her...
HH72 Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Hadde besøk av ei venninne i dag som hadde kjøpt en slags fotpose til ca 200 kr(trodde hun) på Barnas hus
Itsrejk Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 Takk for svar Var på Barnas Hus i går og kjøpte både fottrekk (som viste seg å finnes) og stormtrekk. 700 kroner ut det...au. Men nå burde vogna fungere fint gjennom høsten og vinteren.
Sunniva78 har to små Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Hva kostet fottrekket..? Har savnet noe sånt jeg også!
Renesmee Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Sånn her du mener: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=21_31&products_id=4540 Det har jeg kjøpt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå