Gå til innhold

Er jeg bare en sår mamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige uke var de 9 barn i hele barnehagen til sønnen min på snart

2 1/2 år, han var den eneste fra småbarnsavdelingen. De hadde laget en gedigen plakat fra aktivitetene de hadde den uken med bilder og tegninger som barna hadde laget. Det var ikke et bilde (dvs. jeg kunne skimte litt av ansiktet hans på et av bildene, såvidt) og ikke en tegning som han hadde laget. Ble litt sår kjenner jeg. Burde de ikke klare å få med noe fra alle barna når det er snakk om bare 9 barn? Eller er jeg bare en sår mamma nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er litt sår om det er første gang. Sånt skjer.

Skrevet

Hehe, flott du er ærlig. Han er ganske ny i barnehagen, gått i noen få måneder.

Skrevet

Ja, du er sår. MEN jeg er på samme måten=)

Skal lite til med meg når det gjelder min lille skatt. Hehehe, men det er ikke noe å bry seg om. Slikt skjer av og til..

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene da iallefall :-)

Skrevet

jeg er også sår på sånt....iflg her.

jeg synes de burde klare å få med når det er bare snakk om 9 barn.

Hvordan blir det da når det er "full" barnehage?

Skrevet

du er nok litt sår ja. kan jo hende at han ikke ville tegne... Med bilde så er det ikke lett å få med alle sammen hver gang.

Når det er sagt, så er de fleste mammaer som deg:)

Skrevet

Må bare få si at det var sikkert bortimot 20 bilder, mange av bildene var av et barn alene.

Skrevet

ja,en vil jo gjerne se hva de holder på med i løpet avv dagen,og se at de koser seg, men det kan jo være grunner til at han ikke ble med på noen bilder?

hvis han sover en dupp,kan de jo ha tatt noen bilder da.

en får trøste seg med at ved bhg slutt,så får en mappe med mange forskjellige aktiviteter... :-))

(iallefall her hos oss er det vanlig)

Skrevet

jeg tror kanskje du er litt sår, men det hadde jeg også blitt. Hadde kanskje følt at min unge ikke ble "sett" av de ansatte når der ikke var bilder av den...

Skrevet

Jeg er nok litt ekstra sår fordi vi må motivere han ganske mye for å få han til å gå men de sier at han koser seg i barnehagen og det stoler jeg selvsagt på :-) Har jobbet i bhg selv en gang i tiden og vet at jeg hadde sørget for at alle barna var med når det er snakk om så få barn, nettopp for at ingen skulle bli såre sånn som meg :-) Det føles litt rart å stå med gutten min og se på alle bildene og tegningene uten å kunne si, "der er du jo" men dere har nok rett; jeg er sår på barna mine sine vegner :-)

Skrevet

Jeg jobber selv i bhg,- og syns faktisk at de burde kunne fått med alle 9 barna på bilde iallfaill.

Kansje han ikke ville tegne ,men da kunne man tatt ett bilde av han i hans gjøremål :-)

PS jeg kikker også etter mine barn når det blir hengt opp bilder i bhg :-))

Skrevet

Mine unger er ikke så opptatte av å bli tatt bilder av, derfor blir det mindre bilder av dem antar jeg =P Og kan de velge mellom å tegne og gjøre andre ting gjør de nok heller andre ting...så jeg har blitt vant til at det ikke er så mye av dem på veggene der. Men er jo ekstra morro hvis det er noe der da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...