Gå til innhold

Kansje dette vil lyse opp litt her inne!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager å måtte si det,men er så vanvittig lei alt det triste det står om her inne,i de allerfleste tilfeller går det jo bra,men her inne høres det ikke sånn ut.Jeg har full medlidenhet til dere som mister og har det vondt.Men kansje vi kunne bli litt flinkere til å skrive om noen skolskinnshistorier her inne å???!!?? Jeg har to nydelige,aktive men friske flotte gutter på 2,5år og 4 og er i dag 9+0 med nr 3.Noen dager hvet jeg ikke helt hvordan jeg skal komme igjennom dagene for jeg er så vanvittig kvalm,svimmel og trøtt.Men kansje dette er tegn på at det er ei tulle på gang??Var ikke sånn de to første gangene;-) Jeg gleder meg enormt til å bli mamma igjenn å håper tiden går fort frem til fødsel.Dere skal se det at dette kommer alle her inne til å få oppleve før eller senere uansett om dere har mistet en eller flere ganger å.Så lykke til alle her inne.Dette klarer vi;-)Håper det er noen flere som kan komme med noen possitive ord,det trenger vi her inne;-)Måtte bare få ut litt frusterasjon,det er egentlig veldig deilig og fantastisk å gå gravid damer!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! og gratulerer!!! Er enig med deg i at det er mye negativ fokus her, og det har sikkert en sammenheng i at de trenger noen å dele det med. MEN når det er sagt så tror jeg det er viktig for gravide å være positive, aktive og ha det bra med segselv!! Og da er det gøy å lese slikt som du skriver...Kanskje blir det ei lita prinsesse på deg denne gang :-)

Dette er mitt første svangerskap. Var så heldig at det satt på 3.pp og er nå 8 + 2.

Jeg har det kjempebra med megselv, er noe mer trøtt enn vanlig kanskje og ikke mye plaget av kvalme eller er uvell. Jeg jobber fullt, trener og ordner hus og hjem som vanlig. Og koser meg med å surfe litt innpå barnimagen får å dele gleden. (som vi ikke har fortalt videre ennå) ;-)

Ha en flott, positiv og fin august dag Ate.

Skrevet

Takk det samme;-) Jeg er sm en uke jeg nå da orker ikke stort,men det er klart at jeg har jo å to små gull som krever masse av mamma,men med en mann som er fantastisk til å hjelpe så går det greit. Lykke til,vi følges vettu. klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...