Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Har en to uker gammel jente. Hvor mye klær bør hun ha på om natten (har både teppe og dyne rundt henne), inne når hun er våken (brukt body og en bukse til nå) og ute i vognen (brukt body og bukse med teppe og dyne til nå) ? Takker for alle råd. Bor i Bergen forresten
Willy Wonka Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Hvis hun har både teppe og dyne så trenger du ikke mye klær. Kanskje en tynn pysj. Min gutt lå bare i langermet body på den tiden. Hadde dundyne over seg. Var mer enn varm nok. Synes det du har på ute er passende. Dundyner er varme! Så trenger ikke pakke på så mye klær. Kjenn på babyen din. Har babyen din for lite så vil hun gråte fordi hun fryser....for mye klær blir hun bare døsen og slapp...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 jeg tenker sånn at hva ville jeg kledd på meg selv hvis jeg skulle ligge i vognen....vet ikke om dette er riktig å gjøre, men det virker som barnet mitt er fornøyd, verken for kald eller varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå