Gå til innhold

April: Aprilbaby - Gran Torino


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Har sett filmen i helgen og den var fin!!! Og må innrømmes at første del av filmen tenkte jeg bare på deg og svigerfar, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

he-he...der har du han i et nøtteskall :) Må si til svigefars forsvar at han er veldig raus med penger og ting til oss og at han faktisk KAN smile, men ellers er han en gretten gammel grinebiter jeg får fnatt av.

 

Fin og litt annerledes film, ikke sant?

Kan også anbefale en annen film jeg så rett før vi reiste på ferie (uten sammenheng med svigerfar): Slumdog millionaire. Sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope - ikke sett, men tenker på det hver gang jeg går forbi videosjappa her (på vei inn til sentrum)... Får kanskje se den også da :o)

 

Har du dukket opp på facebook som AprilBaby April? Nemlig fått opp som "people you may know" denne personen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se om det var meg som har dukket opp hos deg på Facebook.....hudsket ikke "navnet" mitt, men det så jo veldig ut som meg....og det var det. Hvordan i huleste kan facebook koble oss sammen??? Skjønner forøvrig ikke bæra av facebook....har ingen ordentlig profil der inne. Lagde en super anonym en gang jeg skulle snoke litt etter noen folk. Skjønet ikke så mye nei, og var ikke sikker på at det var mitt navn engang. Er så novisebruker av facebook at jeg forsøkte med facebook.no . he-he... Når jeg kom inn hadde jeg en friend request...er det du? Hvor ser jeg hvem det er? *klør meg i hue* Har bare en venn der inne - og han heter Runar. Gudene vet hvem han er eller hvor han kommer fra...??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt friendrequest til deg i alle fall - hadde ikke sendt før nå. Facebook er sånn passe morsomt - jeg er innom hver dag, mest for å glo på venners bilder av ferier og unger og alt sånt, og å se om noen har noe "artig" å si :o) Ikke vet jeg heller hvordan de kom på å foreslå oss som venner, siden vi ikke har noen felles kjente heller....? Jeg kjenner nemlig ikke Runar, haha :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten ikke noe morro om man ikke har noen venner der da, for da får man jo ikke opp noenting i "newsfeeden" sin..

 

Men apropos Gran Torino - så noe jeg nesten vil kalle "Gran Torino - the early years" i går, filmen som gikk på TvNorge (Heartbreak Ridge). Clint i så og si samme gode lune i alle fall, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Runar-som-ingen-kjenner ser ut til å være veldig aktiv hvis jeg skjønner facebook rett. Bildet av han dukker opp uendelig mange ganger nedover på siden når jeg logger meg inn...noe jeg altså har gjort 3 ganger på ca like mange år ;-) Altså liten vits å ha denne facebook-Aprilbaby April - eller hva nå navnet var- som venn. Bare Runar som gidder tydeligvis. Skal heller i deg beskjed hvis jeg finner ut at jeg skal lage en profil for å ha en profil....

Helgens film tips er 7 pounds.... Sett den? Så den i går utmattet etter å ha vasket huset og lagd koldtbord til dagens barnedåp :-) Veldig bra den og. Litt forvoirrende i starten, men det ble pent nøstet opp etter hvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 pounds er ikke hørt om... Tenkte å slå til på Slumdog Millionaire i dag, hvis bare mannen kommer seg hjem fra jobb (måtte hente utskriften av billetten - i overimorra drar vi til Mallorca, hurra!). Så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg våken. Har fått en ny dagsrytme som er våkne 06, sovne 2030, våkne igjen etter en halvtime for deretter ikke sovne igjen før over midnatt. Da blir det jo bare rot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...