Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på ekstra ultralyd for å sjekke størrelse på krabaten i magen. Var da 32 u 6 d. Fikk vite at det var en frisk og meget aktiv jente i magen, litt større en gjennomsnittet. Hun var hele 2300 g... normalen er 2000, her inne sto det ca 1700 gram den uken. Ble litt panisk et øyeblikk å trudde jenta var 600 gram mer enn normalen, men er vel ikke rett alt som står her inne.

Opplevde noe gøy i går, hun er jo som sagt meget aktiv der inne. Strøk meg på magen etter å ha fått et hardt spart nesten i ribb beinet, å klødde meg litt der hun hadde sparket. Men der var det en liten fot, så jeg klarte kile henne under foten... skikkeli gøy følelse i magen da. Hele krabaten ristet der inne:)

Så finner dere en fot må dere prøve stryke under den:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha! Så herlig! Skal helt klart prøve å kile miniskatten neste gang jeg finner en fot! :D

Skrevet

Jeg gjorde faktisk det ganske mye når storebror lå i magen - han sparka nesten bare med venstre fot, og når han kom ut og jeg koste på samme måte med den foten ble han roligere;-) Herlig!

Skrevet

her har gutten også en fot som til stadighet stikker ut i siden, og det er morsomt å stryke så han rykker til...og så stikker han den ut igjen;-)

men jeg må ærlig innrømme at de fleste bevegelser er ubehagelige der inne nå, for det begynner å bli trangt!!

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Så gøy! :-))

Her er litan for rask i bevegelsene enda til at jeg klarer å finne tak i kroppsdelene før de forsvinner igjen, er 29 uker på vei. Jeg gleder meg til å få kontakt med han på den måten at jeg kan kjenne føtter og hender. Nå kan jeg kjenne kroppsdeler, men jeg aner ikke om det er rumpe, knær eller hode jeg kjenner, hehe ;-)

Jeg drømte i natt at jeg hadde gjennomsiktig gravidmage, hahaha!

Skrevet

hehe.. gjennomsiktig mage ja.. det hadde vært gøy:)

Skrevet

Åh, det hadde vore noke ja!! Synes det er så frustrerande å ikkje heilt skjønne korleis ho ligg inni der, kva som er kva og slikt. Ho er så nær, men likevel så fjern...

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Ja, gjennomsiktig mage var knallgøy, jeg fikk jo se hele babyen! Det eneste var at han hadde øynene åpne, og lå bare og skikkelig nistirra på meg. Han var nesten litt skummel ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...