Gå til innhold

livet i magen...


gizmona

Anbefalte innlegg

var på ekstra ultralyd for å sjekke størrelse på krabaten i magen. Var da 32 u 6 d. Fikk vite at det var en frisk og meget aktiv jente i magen, litt større en gjennomsnittet. Hun var hele 2300 g... normalen er 2000, her inne sto det ca 1700 gram den uken. Ble litt panisk et øyeblikk å trudde jenta var 600 gram mer enn normalen, men er vel ikke rett alt som står her inne.

 

Opplevde noe gøy i går, hun er jo som sagt meget aktiv der inne. Strøk meg på magen etter å ha fått et hardt spart nesten i ribb beinet, å klødde meg litt der hun hadde sparket. Men der var det en liten fot, så jeg klarte kile henne under foten... skikkeli gøy følelse i magen da. Hele krabaten ristet der inne:)

 

Så finner dere en fot må dere prøve stryke under den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt samme opplevelse 2 ganger. Kjent foten hennes og en annen gang kjente jeg hele armen hennes. Strøk den og da trakk hun den til seg.

Utrolig koselig følelse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig å lese. Min jente styrer mest med hodet, har det godt plantet omtrent oppe på venstre side under ribbeinet.. jeg tror iallefall det er hodet, så jeg stryker der når jeg kan, og hun trekker seg litt vekk ja. håper hun snur seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...