Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Våre har et par joggesko, sandaler, pensko og gummistøvler. Til vinteren må de ha varme støvler i tillegg. Jeg synes egentlig det holder, men har følelsen av at alle andre unger har så mange par. Hva er nødvendig i deres øyne?
Gjest Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Her har ungene 1 par joggesko, 1 par støvler, 1 par sandaler, 1 par vintersko (gore-tex) og de eldste også 1 par cherrox hver + 1 par med finsko som de omtrent aldri bruker, hehe... Så de har bare 1 par med hver type sko og det holder her. Hadde kanskje vært 4-5 dager i løpet av hele året de kunne trengt 1 par ekstra med enten joggesko eller vintersko, og da synes jeg ikke det er verd pengene med reserve for kun disse få dagene. Vi har skotørker om skoene er våte etter en dag ute, men det er de sjeldent. Når vi først kjøper sko, så kjøper vi heller god kvalitet som tåler mye.
serin@ Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 2 par joggesko 1 par med litt penere sko 1 par med pensko 3 par støvler - 1 hjemme her, 1 hos mamma, 1 i barnehagen og sandaler
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 3 par joggesko - et til barnehagen - der blir de svarte, og to til hjemme.. 1 par støvler 1 par sandaler Pensko har vi ikke lenger visst;)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 1 par joggesko 1 par støvler 1 par sandaler Men jeg kjenner en med to barn som har mer sko til ungene enn foreldrene har selv.. bortkastede penger når ungene er så små!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Største (2år.) har et par jogesko, et par klogs (eller hvordan det skrives.) 2 par lette sommersko, 2 par støvler og et par sandaler. og et par høst /vår sko. Minste (1 år) har et par sandaler og to par joggesko. Ho har så små føtter at jeg ikke har klart å få tak i støvler til ho ennå.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Jeg kan vel legge til at det ikke er jeg som har kjøpt alle skoene til største, Hun har en bestemor som elsker sko og vesker, så det dumper pakke i postkassa støtt som det er. Jeg syntes hun har for mye som det er men bestemor får nå lov å styre litt om ho vil :-)
Mamma'n til Thias Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Altfor mange... det som passer NÅ: 3 par støvler... 4 par sandaler... 6 par joggesko... 1 par pensko... Jeg vet han har for mange sko... men jeg liker sko Det er ikke nødvendig med mer enn ett par av hver - men det er ikke nødvendig med mer et 2 par jeans heller - og jeg har definitivt flere! Nå må jeg også snart ut å kjøpe et par vintersko også, men venter enda litt til med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå