mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 er 5 dager over termin å ingen tegn til noe som helst! Har prøvd det meste for å få ting til å skje,men ingen virkning! begynner å bli litt utlåmodi å lei nå!! Noen som har noe forslag eller trøstende ord å komme med? har fått time for igangsetting neste mandag da, så innen 1 uke så har jeg lillegull i armene!! godt å tenke på det også<3 meen ja! ventetiden er lang når jeg bare går hjemme hele dagen å venter! jeg tenker at jeg kan ikke dra noen steder i tilfelle det skjer noe!! men her sitter jeg enda! flere?
Da HarViTreUnger Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Jeg stiller meg de samme spørsmålene, er 9 dager over. Har hatt mange tegn, men en dog... Buhu...
Prinsesse09 & gull i magen <3 Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Jeg er 7 dager over og ingen tegn her heller... sover godt hver natt og våkner sent hver morgen, skuffet... ikke sett noe til proppen eller tegningsblødning... har overtidstime på fredag, så håper de setter meg igang da!
Bergene Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Hvordan fikk du til å få igangsettelse 11 dager over? Her er det 14, men 11 hadde vært bedre!
mor_te_emmisen Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Det er litt vanskelig å komme med trøstende ord for jeg er 12 dager over termin selv, og venter selvfølgelig på at den lille skal melde sin ankomst snart. Har prøvd noen kjerringråd, men kan ikke si at dette akkurat har hjulpet. Har mistanke om at slimproppen har kommet, nå er jeg på slutten uansett,da. Man venter ikke forgjeves, det kommer noe godt ut av all ventingen. Tilslutt. Skal på kontroll ved sykehuset til onsdag.
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 3. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2009 Takk for svarene!! skjønner dere som er mange dager over termin! hvordan tenker dere ? babyen blir jo større for hver dag som går tenker jeg! skjønner ikke hvorfor vi ikke kan bli satt igang på termindagen jeg:p hehe!! meen som dere sier, det kommer noe godt ut av ventingen<3 får trøste oss me det:) jeg hadde termin 29 juli, å fikk time for igangsetting når d har gått 12 dager over:) det bli si om en uke fra nå av.. først sa jordmord at jeg ble satt igang når det har gått 1o dager over, men vet ikke jeg!! det er forskjelli, i tr.heim har jeg hørt at man blir satt igang 1 uke over termin! hvorfor kan det ikke være samme overalt? Men hvordan skjer det når man bli satt igang? noen som vet? hva gjør de liksom?
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 virker som vi er en hel gjeng med overtidsdamer her nå... Uff jeg er også en av dem. Hadde termin 31. juli. Skal på overtidsvurdering til fredag 7. og håper så inderlig at de setter meg i gang da! Har mensmurringer hele tiden og etter litt sengekos igår gikk slimproppen i natt. Den var bare blank (sorry for detalj) og ikke noe blod, så er vel ikke begynt å åpne seg så veldig enda.... Kan ikke si noe annet til deg enn håper at det skjer snart! Ventetiden er grusom!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå