nelliik m/blå & rosa Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 FEM /av sju/ tenner har kommet opp gjennom tannkjøttet de siste 8 dagene, og enda flere hvite klare kuler er å skimtes!! ARG! Så trøtt man blir!!! Netterne er Lille Blå spesiellt plaget - sover dårlig, våkner ofte, gråter og vi generelt merker at noe plager han! På dagen virker han fort utilpass for tiden, og han er til vanlig VERDENS BLIDESTE barn. Ikke noe godt for han når alle disse tennerne kommer så tett på, og ikke noe godt for oss! Trøtt, trøttere, trøttest. I natt var vi våken i 3 timer, sikker sovet 4 timer tilsammen bare med oppvåkning av småhyl før det blir stille igjen!! Alt er forskyvd, ingenting som normalt! Samboer på jobb klokken åtte stakkars, og jeg&Lille blå er oppe... Venter på at han skal bli trøtt så vi kan sove første blunden sammen Han leker så fint der han står å henger over kurvene med lekene sine, går å skyver på dem, kaster et blikk på mamman sin og sier "mammammamamm" for så å fortsette å leke Mon tro når han blir trøtt igjen siden vi alle tre sov til kvart på åtte etter siste timers oppvåkning! I kveld skal jeg også legge meg kl 19-19:30!!!! Faktisk
Babykilo Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Ja, jeg vet hvordan det er. Min sympati og forsikringer om at det går over. :-) Jeg gruer meg til minsten her begynner med det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå