Gå til innhold

FANTASTISK!!


Maligima

Anbefalte innlegg

Åhh..har det helt utrolig for tida!

Samboerern min var veldig skeptisk da graviditetstesten var positiv for nesten 15 uker siden

Har brukte LANG tid på å få noe positivt ut av dette,noe som sårete meg masse.

Hadde mange dager og netter kor eg bare gren og var i konstant dårlig humør

Var der rett av meg å få ett barn me en som ikke ville?Vi har 2 små fra før på 4,5 og 3 år,og jeg har 50% jobb,mens han studerer så ting kunne jo vært bedre på den økonomiske siden

 

Men nå er iallfall ting snudd.

Han var utenbys å jobbet 4 uker i sommer og jobbet for harde livet!Når han kom hjem var han en annen mann!

Han gleder seg mer og mer for hver dag,har hørt hjerte til barnet,synes det er rart,men samtidig veldig fint!Føler en vekt på 50 kg er løftet vekk fra skuldrene mine:)Er en FANTASTISK følelse..

 

Magen vokser og føler meg som verdens heldigste dame!FØler ALT er som det skal og vi venter på det beste som kan skje:)

 

Ha en forsatt fin dag,det skal jeg.Har bursdag og min kjære har invitert meg ut på lunsj,mens barna er i barnehagen:)

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at dere kan glede dere over dette sammen!

 

Det er tøft å gå gravid uten å føle støtte eller interesse fra partner, men jeg kan forstå at det ikke alltid er lett for mannfolka å sette seg inn i hva som er i ferd med å skje. Det er jo uvirkelig at det ligger et lite barn inne i magen når de ikke hverken kan se, høre eller kjenne noe til det. Ikke kjenner de symptomene heller.

 

Jeg er på mange måter i samme båt. Vi venter også nr. 3. Det var noe vi var enige om, men nå som vi er gravide føler jeg av og til at han mener det er "mitt prosjekt". Av og til når vi holder på med hus- eller hage-arbeid som er fysisk krevende må jeg si at nå orker jeg ikke mer, eller jeg blir så kvalm at jeg må ta en pause. Da får jeg nesten følelsen av at han hadde glemt "hele greia".

 

Jeg håper og tror det blir bedre når han får litt tid på seg og når det blir lettere for ham å se og kjenne at det er et barn inni der.

 

Lykke til videre og gratulerer med dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...