olebrum78 Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 Jeg gjør det ikke. Litt kommunefarget, men naturlige striper... Bør kanskje farge litt?????
Brillefint - Jadda! Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Jeg farger ikke håret, men er veldig glad i min naturlige farge. Har en gang tidligere farget det mørkere og likte det veldig godt. Heldigvis var det en god farge og etterveksten vistes dårlig. Vurderer å farge håret igjen til høsten.... Får se:) Har du lyst har du lov!
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Har aldri farget det og akter ikke å begynne før jeg blir grå
Malin G. Spann Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Jeg farger ikke håret mitt heller, men er også veldig glad i min naturlige farge. Har mørkebrunt langt hår. Får ofte spørsmål om jeg farger håret mitt , men det gjør jeg da altså ikke.
Hufsla Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 jeg gjør det ikke! Har vurdert det, men jeg har veldig lyst og tynt hår, så det blir fort slitt ved bleking, og ettervekst ved mørk farge blir veldig synlig... Men det er jo dyrt og da, og siden jeg egentlig er fornøyd som jeg er så vet jeg ikke om jeg gidder å bruke penger ¨på det...
fru tekopp Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Nei. Har da annet å bruke penger på! (Klarer nemlig ikke å bruke de hjemme-greiene....) Men når jeg tenker meg om, er det kanskje på tide med en klipp..... Nesten 7 mnd. siden sist..... Huff!
MintCondition Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Jeg farger ikke håret Har en pen brunfarge på håret, og det er blant o fint, så trenger ikke farge.
Hanne Pannekake Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Farger heller ikke håret. Er blond og manken skifter fra blond til hvit med årstidene. Nok endring for min smak. Dessuten er jeg alergisk mot prisen hos frisørsalongene. Har enkelt og greit andre, mer viktige ting å bruke pengene mine på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå