Gå til innhold

Et spm til dere her inne....


Anbefalte innlegg

Skrevet

.. går det an å få en varsling eller noe hver gang man har fått svar på noe man har skrevet her inne?

 

F.eks, nå som jeg stiller dere dette spom, vil jeg kunne få en slags varsling pr.mail eller på "din egen side" eller noe?

 

Det er jo kjempestress og måtte bla seg frem og leite gjennom hele tiden...jeg mener, det skrives jo så sykt masse her inne at man blir sittende og bla gjennom mange sider før man evt finner det man har skrevet, evt vært med i en diskusjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eneste du kan gjøre er å melde deg inn i gullsmokken, da har du tilgang til dine 20 siste innlegg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...