Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #1 Skrevet 3. august 2009 .. går det an å få en varsling eller noe hver gang man har fått svar på noe man har skrevet her inne? F.eks, nå som jeg stiller dere dette spom, vil jeg kunne få en slags varsling pr.mail eller på "din egen side" eller noe? Det er jo kjempestress og måtte bla seg frem og leite gjennom hele tiden...jeg mener, det skrives jo så sykt masse her inne at man blir sittende og bla gjennom mange sider før man evt finner det man har skrevet, evt vært med i en diskusjon?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 eneste du kan gjøre er å melde deg inn i gullsmokken, da har du tilgang til dine 20 siste innlegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå