Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det var noe på gang idag.. fikk noen blødninger som nesten ble borte i det samme som de dukket opp.. og føltes ut som jeg lekket fostervann..

Viser seg å være en harmløs blødning.. hvertfall ingen tegn til at noe er i gang, og heller ingen vannavgang.. Har nok bare vært en del tyntflytende utflod.. har forresten det enda, men skal sjekke dette nærmere på kontroll i morgen hos legen..

Så nå sitter jeg her .. sliter med nattesøvnen.. og ser med strekk og gru frem til de neste 29 søvnløse nettene til termin!!!

Ikke bare det at jeg sliter med søvnen.. men får på en måte litt panikk av å ligge.. MÅÅÅ bare opp. Andre som har det sånn.. Er skikkelig grusomt.. Føles litt som angst (!) hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei nattevåker.

Jeg er over termin og sliter også en del med å sove. I natt har jeg mye murringer, så noe skjer nok snart, men når?

I dag er det tom bursdagen til eldstemann...han blir to år, så av alle dager kunne det faktisk passe å ikke føde i dag.

Skrevet

Ja ting skjer når en minst venter det :)

Lykke til - ser ut til at ventetiden din snart er over :)

Skrevet

Er redd det er mest tullerier eller kraftige kynnere. For når jeg ikke ligger i sengen er det ikke særlig plagsomt. Mest murringer i korsryggen. Hadde flere slike netter før fødselen satte i gang med førstemann.

Bør vel prøve å sove litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...