Gå til innhold

Dere som har tatt planlagt KS før, se hit please!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere sove i det hele tatt natten før?

Jeg skal ta planlagt KS om en uke, og er skikkelig bekymret for hvordan det skal gå med nattesøvnen neste søndag.... Jeg er stort sett våken hver natt for tiden, av forskjellige grunner (urolige ben, aktiv baby, ++), og kan ikke se for meg at det blir noe lettere å få sove natten før det store skal skje....Som regel nå så sovner jeg først mellom kl 5 og 7 en gang...

Blir jo helt grusomt å skulle møte opp til den største hendelsen i livet uten å ha fått sovet! Noen som vet om det går an å få noe innsovingsmedisin, bare den natten?

Håper noen har betryggende svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med noen erfaring å dele?

Skrevet

Jeg lå over på sykehuset og hadde oppsatt ks kl 9. Jeg trodde jeg ikke skulle få lukket øynene stt sekund den natta, men jeg sov ganske så godt.

Jeg hadde med bok som jeg klarte å lese litt i på kvelden for å få tankene over på noe annet, men det er klart jeg tenkte mye på babyene(tvillinger) og grudde meg til operasjonen.

Jeg hadde bekkenløsning og var ikke vant til å sove så godt, som du. Jeg våknet ofte, men sovnet igjen.

Skrevet

Men jeg får ikke sove i det hele tatt for tiden... urolige ben som bare blir verre og verre.... Er ikke snakk om at jeg sover litt, og så våkner igjen - her er det null søvn før ut på morrakvisten:-(

Har ikke lyst å være totalt utslitt foran et så alvorlig inngrep, og ikke minst, den største dagen i livet - uff... bekymret....

Skrevet

Jeg fikk innsovningstabelett kvelden før KS. Jordmor spurte om jeg ville ha, jeg sa først nei, men etter å ha vridd me i senga en time ringte jeg på å takket ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...