moota m storebror&lillebror Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Vi har feiret lillebror hele søndag, med familien på besøk, og pølser, kaker og siden han ikke er noen kakemons så hadde vi lys i isen, og han ropte av glede når han så den =) Når vi står opp skal vi ta med begge barna i badeland og bade hele dagen, så gå å spise pizza =) Satser på at det blir en fulltreffer =)
Lene~mor til tre Skrevet 3. august 2009 #2 Skrevet 3. august 2009 Gralulerer så mye med dagen til lillebror Det blir nok en fin dag
skorpionfruen Skrevet 3. august 2009 #3 Skrevet 3. august 2009 Gratulerer så mye, blir sikkert kjempe stas
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 En gratulasjon fra meg ("sokkevaskeksperten") også! Gratulerer så mye til en STOR liten "mann"! Ha en fin dag og kos deg sammen med mamma og storesøster! Håper det ikke klør altfor mye hos deg i dag....
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2009 Takk for gratulasjoner!! =) Etter humøret til lillebror idag så har det vært en super dag!! =) Vi var i badeland, hvor hendene hans ble kjempefine! Vannet skulle være bra for personer med atopisk eksem faktisk og det ser ut til at det kan stemme. Han har klødd litt, men ser skikkelig bra ut =) Så spiste vi pizza, og når vi var ferdig, skulle vi hente en del til bilen til bf, men fikk en megaomvei grunnet en dødsulykke i en tunnel her. Så det var 2 stk leie barn i baksete når vi nærmet oss hjemme! Vi var sent hjemme, og de sovnet med en gang begge 2 =)
lÅktiHaUDe Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Bedre sent enn aldri så hipp hurra for lillebror som har bursdag i dag ) Hatt en flott bursdag leser jeg så da tenker jeg han sover godt i natt hehe, nå skal jeg også dra mannen ut av stolen og køye. Hører noen zzzzz lyder så det er vel på tide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå