Monajenten Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Leste litt på bloggen din nå...har du mistet et barn? :-(
Gjest Skrevet 4. september 2009 #2 Skrevet 4. september 2009 Plutselig datt jeg over denne,har ikke sett den før nå! Ja jeg har det. 8 år siden...Savnet etter lille Markus er her hver eneste dag,men jeg finner god trøst i englesiden og en god samboer som lar meg gråte på skulderen hans
Monajenten Skrevet 4. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2009 Åh huff, nå fikk jeg helt vondt inni meg:-( Sånne ting burde ikke vært lov:-( Jeg skulle forresten kommentere på bloggen din i sted, men det gikk ikke med mindre jeg var logget inn som ett eller annet?! Stor klem:-)
Gjest Skrevet 4. september 2009 #4 Skrevet 4. september 2009 Vet ikke helt om det går ann å kommentere hvis du ikke har blogg selv,jeg er ikke så flink på det der hehe. Må spør om hjelp her inne hver eneste gang jeg lurer på noe Ikke rart jeg ligger øverst på lista på mest aktive brukere haha Ha en kjemepeflott natt,nå kaller senga her Klem
Monajenten Skrevet 4. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2009 Jeg har blogg selv, men det er via blogg.no, så jeg fant liksom ikke noe å logge inn på for å kunne kommentere. Kjempeteit;-) Men det går an å endre på altså:-O Sov godt da;-)
Gjest Skrevet 5. september 2009 #6 Skrevet 5. september 2009 Ja det gjorde det visst,og jeg fikk det til helt av meg selv hehe Har hatt bloggen en stund,men jammen sliter jeg med å finne utav ting men jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå