Ranveig R Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Litt kjekt å sjå kor stor spredning det er her inne ) Her i huset er storebror nesten 4 (i september) og lillesøster er 21 mnd.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Storesøster er 4 år, og lillebror blir 2 år imorgen =)
Ranveig R Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 ...dermed er det ikkje så stor spredning enno ;-D Gratulerer med dagen til lillebror forresten!
Lene~mor til tre Skrevet 3. august 2009 #4 Skrevet 3. august 2009 Gutten min blir 7 år om 6 dager og jenta mi blir 9 år i september
skorpionfruen Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Her er storesøster 5 år, og nestemann som er på vei forventes i slutten av denne mnd. Så blir 5 år mellom mine to.
Kulå Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 gutt 9 år, jente 5 år, jente 1år i slutten av denne mnd. Altså 4 år mellom hver av mine.
yasmina Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Her er eldstemann 4 aar, mellomste 3 aar og mini blir 1 aar i morgen.
blond Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Minste er 4 1/2år og eldste snart 7år. Det er 2 1/2 år mellom dem.
*gruffalo* Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Eldstemann blir 8 i oktober, mens minstemann er 5 1/2:)
flypapir Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 Her er eldstejenta 3,5år mens minstemann er 6mnd gammel
Sånn kan det gå Skrevet 6. august 2009 #12 Skrevet 6. august 2009 Våre er for øyeblikket 18, 15, 13, 11, 9, 7, 5 og 3 år (de to minste blir 6 og 4 i løpet av året)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. august 2009 #13 Skrevet 6. august 2009 gutt snart 9 år og jente snart 4 år. Samboern har i tillegg ei jente på snart 8 år.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 6. august 2009 #14 Skrevet 6. august 2009 jente som blir 8 år om 18 dager, og en gutt på 6,5 år:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #18 Skrevet 8. august 2009 Starter i 3. og 7. klasse. Født i desember og oktober. Kunne gjerne vært litt nærmere hverandre i alder, men ikke alltid man selv kan bestemme det...
ippemo får augustbaby Skrevet 11. august 2009 #19 Skrevet 11. august 2009 Jente på 6.5 år og gutt som fyller 4 år til jul.
OleMari Skrevet 11. august 2009 #20 Skrevet 11. august 2009 Jente snart 9, jente 5, jente 2, gutt 6mnd
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 15. august 2009 #22 Skrevet 15. august 2009 Har en gutt på 10 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå