Gå til innhold

GruGleder oss til å si det til foreldrene våre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte fortelle det etter ultralyden når vi er 13uker på veg, synes både puppe og mage har vokst.hos dere også? Så snart på tide å si d...

Men hvordan skal vi si det? Begge er gruer seg/synes det er litt flaut..i tillegg har vi vært "hemmlig" forlovet i et par mnd som vi tenkte å si samtidig..Tror nok foreldrene våre blir glade, men spent på hvordan de vil reagere med engang...Jeg er 25, han 29. Begge utdanning og jobb!! Vært sammen 3år...Men ska begynne med husbygging nå..

Noen tips?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, inviter foreldre til forlovelsesmiddag. Hold en liten "velkomsttale" og si at dere bringer nyheter fra storken :)

Skrevet

Jeg tipper at jubelen kommer til å stå i taket! Dere har jo alt det andre på plass, og du kan hjelpe til med husbyggingen bare på en litt annen måte. I slutten kan du i alle fall holde de andre med mat og kaffe:)

Inviter begge foreldreparene til middag, og dekk bordet pent og lag bordkort. I stedet for å skrive navnene på bordkortene, skriver du mormor, morfar, farmor og farfar. :)

Skrevet

Så koselig! Gratulerer med graviditet og forlovelse! :)

Jeg har ingen gode tips (syns de andre her var bra nok :) ), vil bare ønske dere lykke til! :)

Skrevet

Eller dra på besøk med pakker.... vi dro til mine foreldre med pakke til hver... Tåteflaske og smokker. Pakka inn tåteflaska til mammaen min og smokkene til pappa.... (Så jo ut som noe helt annet så de ble ganske stille...) Men så pakket de opp og skjønte det jo på flekken..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...