Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Det gjorde jeg også..men hørte aldri noe...useriøs som fy!!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #5 Skrevet 3. august 2009 Jeg fikk svar, men utrolig dårlig og slurvete. Ingenting som stemte. Så ikke verdt pengene!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #6 Skrevet 3. august 2009 Dette er vel samme anonym som sist laga så mye styr sist....Dette er dårlig gjørt...Hvis det hadde stemt det samme anonym skriver nå,så hadde vel turd å signert...Nei,dette er for dårlig..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Jeg ble spådd innen 1 time,og mye stemt ja.. Anbefales ja.. Anita..
Hege72 Skrevet 3. august 2009 #8 Skrevet 3. august 2009 Hei! Jeg har også blitt spådd av Tussimor!! Men du må klippe ut kvittering på at du har betalt fra nettbanken og lime den inn i mailen din hvor du har skrevet ned spørsmålene. Tror det er bedre å kontakte henne via spåkafeen hennes. Hun har mange å spå, tror det kan gå litt tid, men uannsett siden du har betalt kommer hun nok til å spå deg. Jeg har brukt henne to ganger. Jeg er fornøyd med henne!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 Hei. Jeg som startet denne tråden. Hun har hatt problemer med mailen, og det er derfor jeg ikke har fått svar. hun har nå lovd meg svar innen en time! Til info bare
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #10 Skrevet 3. august 2009 Noe med nettet der hun bor,men tror det er fiksa nå..Vært slik lyn og etter det ble det rot med nettet...Noe slikt....Men sier hun at hun ska spå de,så gjør hun det,,Aldri hatt problem med henne jeg...Forresten så er det dødsfall i fam hennes,så stort at hun orker å spå flere idag,det hadde ikke jeg klart. Nina m spire
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #11 Skrevet 3. august 2009 Eg ble spådd innen 1 time..Flink.Innponerte meg da hun sa hva slags navn babyen min kom til å få..Da ble eg overbevist..Hvordan kunne hun vite det??Da må dama ha evner ja,eg fikk gåsehud... Ee
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #12 Skrevet 3. august 2009 Der kom mailen fra henne ja. Jeg er superfornøyd. Håper virkelig det stemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå