Gå til innhold

Jeg kjenner meg ikke gravid.. flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt overrasket over at jeg "føler" meg så lite gravid. Utenom begynnende bekkenløsning, så har jeg 16 uker uti svangerskapet lite følelse av å være gravid.. Flere som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følte meg ikke særlig gravid ved uke 16. Det kom ikke før i uke 20 tror jeg, da magen ble tydeligere. Kjente spark fra uke 16 men formen var ganske fin. Nå har det blitt bekkenproblemer og har en veldig aktiv knott i magen så jeg får skjelden "fred" :P Det er jo søtt, men litt slitsomt. Er uke 26+1.

Skrevet

Jeg følte meg ikke særlig gravid ved uke 16. Det kom ikke før i uke 20 tror jeg, da magen ble tydeligere. Kjente spark fra uke 16 men formen var ganske fin. Nå har det blitt bekkenproblemer og har en veldig aktiv knott i magen så jeg får sjelden "fred" :P Det er jo søtt, men litt slitsomt. Er uke 26+1.

Skrevet

Jeg har ikke følt meg særlig gravid før det siste. Var ikke gravid utenom magen nesten ;-p hehe.. Er i uke 38+5 nå da, så bare sniker her inne. Men var godt over 30 før jeg begynte å merke det fysisk ihvertfall!!

Skrevet

Er i uke 26+0 i dag å føler enda ikke at jeg er gravid. Utenom at det er liv i magen, og stor mage, merker jeg ikke noe til det :)

Skrevet

I uke 14-17 hadde jeg litt "pause" fra alle gravidplager-symptomer. Hadde en pause fra kvalmen, brystsprengen, rivinga i magen, ryggsmertene og trettheten,. Så jeg ble nesten litt smånervøs for om alt stod bra til der inne. Men alle symptomer pluss flere kom tilbake med brask og bram og enda sterkere etter hvileukene;) ..så nyt at du føler deg i god form- det kommer nok- om du ikke er av de heldige som bare kan suse lykkelig og nesten symptomfri gjennom hele svangerskapet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...