Gå til innhold

Er mme-barn større enn mm-barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det var da litt av et spørsmål.

Svaret er: Nei, det varierer..

Skrevet

Ja, vil jeg si. Lettere å få i de mye kcl.

Skrevet

Med mine var det slik, men da de var 12 måneder, var de likevel like store;) ca 12 kg begge to da.

Skrevet

jeg skjønner at det varierer DarkNight... men, det kan da vel likevel være en generell tendens at mme-barn er større enn mm-barn... hvis man sammenligner alle tilfeller og regner ut et snitt.. skjønner? Gutten min på 3 mndr veier 7,5 kg og er 62 cm lang... Han er stor for alderen og er mme-gutt... Jeg lurte på om det kan skyldes at han får mme, og ikke bare gener... Verken barnefar eller jeg er veldig store..

Skrevet

jeg vet ikke hva mme og mm betyr? noen som vil forklare? :)

Skrevet

Min mm-unge ble mye større enn min mme-unge.

Skrevet

mme er morsmelk erstatning, og mm er morsmelk:)

Skrevet

Jeg har ett mm barn og ett mme barn. mm barnet er størst

Skrevet

Poenget er vel berre at ein må følge bedre med når ein gir mme, då det er lettare for mme-barn å utvikle overvekt på sikt fordi dei kanskje ikkje blir kvitt "babyfettet" like lett som mm-barn. Det er altså neppe snakk om små babyar, men større barn som fekk mme då dei var små. Om du skjønar meg.

Eg har to mm-barn, eldste var 65cm og godt over 7kg då han var 3 mnd. Kjenner til mange på same alder, ei jente var større, ho fekk og mm. Mme-barna i barselgruppa var mindre. Lillesøster var og stor som baby (dog litt lettare enn broren). No er storebror heilt gjennomsnittleg, og lillesøster er tynn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...