Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Hehe, det var da litt av et spørsmål. Svaret er: Nei, det varierer..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Ja, vil jeg si. Lettere å få i de mye kcl.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Med mine var det slik, men da de var 12 måneder, var de likevel like store;) ca 12 kg begge to da.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 jeg skjønner at det varierer DarkNight... men, det kan da vel likevel være en generell tendens at mme-barn er større enn mm-barn... hvis man sammenligner alle tilfeller og regner ut et snitt.. skjønner? Gutten min på 3 mndr veier 7,5 kg og er 62 cm lang... Han er stor for alderen og er mme-gutt... Jeg lurte på om det kan skyldes at han får mme, og ikke bare gener... Verken barnefar eller jeg er veldig store..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 jeg vet ikke hva mme og mm betyr? noen som vil forklare?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Min mm-unge ble mye større enn min mme-unge.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #8 Skrevet 2. august 2009 mme er morsmelk erstatning, og mm er morsmelk:)
Gjest Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 Jeg har ett mm barn og ett mme barn. mm barnet er størst
Gjest Skrevet 2. august 2009 #10 Skrevet 2. august 2009 Samme som småsporvinj. Adrian er større enn Emma var
Ranveig R Skrevet 2. august 2009 #11 Skrevet 2. august 2009 Poenget er vel berre at ein må følge bedre med når ein gir mme, då det er lettare for mme-barn å utvikle overvekt på sikt fordi dei kanskje ikkje blir kvitt "babyfettet" like lett som mm-barn. Det er altså neppe snakk om små babyar, men større barn som fekk mme då dei var små. Om du skjønar meg. Eg har to mm-barn, eldste var 65cm og godt over 7kg då han var 3 mnd. Kjenner til mange på same alder, ei jente var større, ho fekk og mm. Mme-barna i barselgruppa var mindre. Lillesøster var og stor som baby (dog litt lettare enn broren). No er storebror heilt gjennomsnittleg, og lillesøster er tynn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå