vårmamma08 Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Lille på ett år har darè, og trenger alle råd som finnes for å stoppe dette..... (blåbær spiser han ikke)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 gå på apoteket og spør! Det gjorde jeg, og jeg fikk råd der eplejuice + farris for å hindre uttørking, jeg kjøpte idoform, de er i kapselform, og jeg åpnet kapselene og strødde i yougurt. Medisinsk kull tror jeg også er stoppende (det vet de i alle fall på apoteket). God bedring til lille!
lille_Harepus Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Kok opp ris. Gi Han 2 spise skjeer med risvann. Det fungerer som "lim" i magen. Funker som bare juling!
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Banan funker her i huset. Men jeg hør hørt at det kan gi motsatt effekt også, så det er nok ingen garanti.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 2. august 2009 #5 Skrevet 2. august 2009 Kok opp havregryn og vann, la det småkoke litt slik at du ser at vannet blir litt tykkere/gromsete. Ha i sukker (ja jeg vet at sukker ikke er sundt, men nå burde du) og la det småkoke litt til slik at sukkeret løser seg opp. Sil av vannet og putt det på en flaske som barnet kan drikke av. Avkjøl til det er lunkent og gi det til barnet. Dette funket på meg for 28 år siden og funket på Lukas da han var mindre og hadde diare:)
LadyLuck & Skrevet 2. august 2009 #6 Skrevet 2. august 2009 signerer her.. Ris avkok funker som en kule.. Bruker det av og til selv når magen blir for ille
Sunnybeach4gull :) Skrevet 3. august 2009 #7 Skrevet 3. august 2009 Vann med potetmel i og revet epla eller gulrot funke knall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå