Gå til innhold

hva er din vekt og høyde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 1,60 og veier 56 kg, føler at jeg har noen kilo for mye på kroppen etter fødsel:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.65 og 58kg. Veide 55 før fødsel, over ett år siden nå...

Er passe fornøyd :)

Skrevet

173 cm.

før jeg ble gravid: 64-65 kg

nå (35 uker på vei): 79 kg

har alltid hatt lyst å gå ned et par kilo. 60 kg ville vært passe for meg.. får se hvordan jeg klarer meg etter fødsel;)

Skrevet

1.64m og 68kg nå 2 mnd etter fødselen. Var 55kg før fødselen.. Er fast bestemt på å gå ned alt

Skrevet

Puslingar ;-p

Eg er 173 cm høg og litt over 100 kg. Bruker str 46 og 48 i bukser og L/XL i toppar. Er på veg nedover, var rundt 80 før svangerskap og hadde det heilt supert med den vekta (str 40/42 i bukser og L i toppar). Hadde eg vore under 75 hadde eg sett seriøst sjuk ut. Det er minuset med å ha breie skuldre og hofter.

Skrevet

163 og 69 kg.. men på vei ned.. målet er 58kg som før mine to tette små

Skrevet

163 og veier 56 ... fornøyd ,men vipper mellom 55 og 56 :) Var oppe i 80 kg vd gravididtet og har vært flink med å gå ned i vekt :)

Skrevet

Jepp, skikkelige puslinger!

Er 180 høy, og veier 110. Men snart ferdig med 3/4 av svangerskapet.

Veier normalt 80-90 når jeg ikke er gravid, og er FLOTT!!!! ;-)

Skrevet

165 høy ca, og veier vel 85-86 kilo nå. Er 33 uker på vei.

før graviditet veide jeg nok 73-74 kilo...

Skrevet

170 høy og 63kg

Skal ned på 56 som jeg var på før graviditetene. Tar litt tid (pga amming) men det går nedover:)

Skrevet

Rart hvor forskjellige vi er. Jeg er like høy som deg Ranveig R, men med mine 70 kg så bruker jeg str 42 i bukser hvis jeg er heldig. Prøvde på en shorts i 42 på H&M for noen dager siden og den var for liten! Har veldig brede hofter altså.

Skrevet

176 og 80 kg

Skulle gjerne vært 76-78. der trives jeg fint.

Skrevet

164 og 55 kg?? Hørtes skammelig tynt ut :P

Jeg er 163, og veier nå 86.5 kg. Veide 68 før mine svangerskap, og vil iallfall ned på 70 kg igjen. Har klart å gå ned 2.5 kg siden tirsdag :)

Skrevet

159 cm og 51 kg, akkurat passe til meg :)

Skrevet

171 cm og 100 kg. Har planer om å kvitte meg med ca. 30 av dem.. Kiloene altså, ikke centimeterne;)

Skrevet

Til HI, de ALLER ALLER fleste vil ha noen kilo for mye på kroppen etter en fødsel.. Enten gjør du noe med det, eller så får du lære deg å leve med den nye kroppen din:) Synes det er ALTFOR mye fokus på å komme fort ned i vekt igjen etter fødsel..

Selv er jeg 1.75 høy og svinger mellom 80 og 85 kg (kommer an på hvor mye chips og snop jeg spiser, og hvor mye jeg trener). Tror de fleste hadde tippet jeg veide ca 70-73 kg. Jeg er mer fornøyd enn misfornøyd, men innrømmer at jeg tar noen situps i ny og ne...

Skrevet

174 og 59 kilo! 3 mnd etter fødsel, la på meg 5 kilo under svangerskapet. Er storfornøyd:)

Skrevet

163 og 75 kg. snart 3,5 måneder på vei, så bør nok passe meg.

Skrevet

157cm,og 51-52 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...