Gå til innhold

da skal jeg og mannen min flytte fra hverandre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal flytte fra hverandre i en periode for å se hvordan det funker. egentlig gruer jeg meg til å være alene igjen, men det går.

heldigvis så skal han hjelpe meg med ungene når jeg skal jobbe kvelden.så i første omgang så søker vi ikke om seprasjon. for det kan jo bli bra igjen.

men det som gjør at vi ikke skal bo sammen på en stund er at jeg ikke har følelser for han lengre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, så leit.

Håper dere greier dette på beste mulige måte, uten at ungene blir skadelidende. Snakk aldri vondt om hverandre så ungene hører på!

Min erfaring er at det ikke er noe som heter pause. Er det over så er det over.

Lykke til!

Skrevet

Ikke sikkert at dine erfaringer er riktige i alle tilfeller, så det syns jeg var unødvendig å legge til!..

Til HI:

Burde dere ikke ta ut seperasjon for at du/dere har alle rettigheter i forhold til NAV?

Skjønner det er tungt å skulle bo alene, jeg var alene i tre år før, min kjære og jeg fant tilbake til hverandre, og pausen var verdt det, så absolutt, vi fikk løpt litt ifra oss, og ble mer modne på de årene. Heldigvis samarbeidet vi veldig bra om barnet vårt, hun kom hele tiden først, noe som jeg tror la grunnlaget for at vi etter tre år kunne starte på nytt..

Lykke til!

Skrevet

han skal bo på hybel men vi kommer til å ha samme adresse men at han sover på en hybel der han jobber.

jeg jobber ganske mye så det å søke om noe på nav blir ikke aktuelt enda da. vi får se hva som skjer.

han skal være sammen med ungene når jeg jobber kvelden.

Skrevet

Jeg tror ikke du vet hva du gjør her. Takler du at han nå er tilgjengelig for andre kvinner?

Skrevet

ANO 12:39

Jeg må si meg enig med deg, jeg og min mann prøvde en veldig lik løsning som dette som HI foreslår. Og jeg taklet det ikke. Alt ble langt værre. Som regel har menn en tendens til å date eller finne seg ny dame langt raskere enn oss. Ofte som trøst eller for å få tiden til å gå eller ha andre ting å tenke på.

Uansett, jeg ble veldig sjalu når jeg ofte så en nydelig jente gikk inn til han, gikk fra han. De kom og hentet barna sammen men han skulle da kjøre henne hjem. Dette var veldig ubehagelig. Enten så må alt være over eller så må en være sammen.

Skrevet

jeg er ikke sjalu av meg. så om han finner seg en dame etter hvert eller ser på andre er helt greit. men han har sakt at han skal stille hundre prosent opp for ungene.

vi får ta ta en mnd om gange å se hvordan det går.

Skrevet

Jasså, så han skal "hjelpe" deg med ungene? Så det er dine unger, da, og ikke hans?

Skrevet

Du skal få min hjertens mening. Hvis du vil gjøre noe for å redde dette forholdet blir dere på samme adresse. En far hjelper ikke til med ungene, han tar sin del. Jesss.

Skrevet

Jeg reagerer også på det at han skal (være snill) og hjelpe deg med ungene når du jobber, det er da en selvfølge, du har jo ungene som en selvfølge når han jobber?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...