Gå til innhold

BIM-jenter i Drammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen interresse for et treff på onsdag kl 19,eller en annen dag denne uka? Så at Nordlandsjenta(eller hva nicket var :)) hadde spurt inne på BIM-treff-sidene i Buskerud,men det var kun 2 som hadde svart i sted. Hadde vært moro med et treff,i hvertfall. Jeg er litt selskapssyk,nemlig. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Behøver forresten ikke å være bare Drammensjenter da. ;)

Skrevet

Heihei!

Hvor langt er folket kommet da?

Jeg er 14+6 og er gjerne med på treff. Usikker på onsdag, men er evnt. med neste gang. :)

Skrevet

Husker bare fra forrige treff jeg var med på (den ene gangen jeg har vært med) at jeg var den som hadde kommet kortest på vei. Er 26+1 i dag. Og husker at de som var på treffet hadde terminer i sept og okt,tror jeg. Men det betyr vel ikke så mye? Du er gravid og de andre som dukker opp er vel det de også!? :D

Håper vi kan finne en dag som passer for mange. Hvilken dag passer evt for deg?

Skrevet

Denne uken er fullbooket, men jeg stiller gjerne utover høsten :)

Skrevet

Heisan!

Har akkurat registrert meg som bruker, og vil gjerne være med på BIM treff, men jeg får det ikke til denne uken. Men gjerne neste gang.

Er det mange på disse treffene ?

Skrevet

Jeg er bare 11+ 4 men er gjerne med på treff. Jeg har hatt litt ferie nå og såg først meldingen her inne nå.

Håper det er flere som ikke skal føde snart da som blir med.

Når og hvor har dere tenkt dere dette?

Skrevet

Var mange som ville da jeg var på treff,men vi ble bare 5. Men det gjør ikke noe. Er egentlig bare en fordel at det kanskje ikke er så mange-da får man pratet litt mer sammen. Men om vi skulle sette opp et treff neste uke da? Er det flere som kan da kanskje? :)

Klem.

Skrevet

Jepp! Hørtes ut som en lur ide.

Jeg er med!!

Skrevet

Hvilken dag passer best? :)

Skrevet

Kan alle dager untatt den 13. aug.,så lenge det er kveldstreff.

Er ca 16 uker på vei, så jeg skal absolutt ikke føde snart.

Bor dere i Drammen ?

Skrevet

Jeg bor på strømsø i Drammen. Hvor bor du? :)

Skrevet

Drammen sentrum, rett nedenfor sykehuset

Skrevet

ok. Bodde i konggata før,men vi flytte fordi det var lite barnevennlig akkurat der vi bodde og vi hadde bare ett soverom. Nå venter vi nr 2,så det er veldig greit å bo her vi bor nå. Er veldig fornøyd med plassen her,ja. :) Har du bodd lenge i Drammen?

Skrevet

blir gjerne med på treff jeg :) er ca 11 uker på vei :) sålenge det blir i drammen selvfølgelig hehe

Skrevet

Så gøy. Kanskje vi kan si onsdag neste uke? kl 19? på jonas b?? :D

Skrevet

altså onsdag den 12? det passer bra :) må bare passe på at jeg husker det hehe

Skrevet

Onsdag den 12 passer bra for meg, jeg blir med. :)

Til mamma til gutt 07 og jente 09 ?, jobber du tilfeldigvis i en barnehage i drammen sentrum, rett ved parken ?

Skrevet

Hei :) Jeg vil også være med på treff. Har ferie nå, så passer litt dårlig. Men neste gang vil jeg gjerne være med :)

Skrevet

12 august passer bra for meg. så jeg blir gjerne med kl 19 på jonas b i drammen......=)

Skrevet

12. august ser bra ut for min del også. Skal vi legge det ut på treffsidene? og hvem bestiller bord? hva står det evnt på?

Skrevet

Ser at det er lagt ut et treff i morgen også, er dette i tillegg til 'vårt' treff eller er det bare feil tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...