Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Meg og kjæresten har vært sammen i 8 mnd nå,og skal kjøpe hus sammen.Helt siden vi traff hverandre har jeg vært klar på at jeg vil ha flere barn med tiden.Og han har gitt intrykk av at han var med på det,bare ikke med en gang.Noe som er helt greit for meg,siden jeg har et år igjen på skolen. Men i dag begynte vi å snakke om barn sånn generelt,og da sa jeg til han:Du vil ikke ha barn du..Og da svarte han:kanskje ikke.. Og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.For meg så er det så utrolig viktig å få flere barn,kan ikke forestille meg et liv med bare et barn.Og jeg er så såret og lei meg nå,føler at han har løyet for meg,bare for å få meg:( Om han er bestemt på det punktet,så vet jeg ikke om jeg vil være i dette forholdet.. Er det dumt å droppe en fyr bare pga det?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Hvis du ikke ser for deg et liv uten barn, så forstår jeg hvorfor man går i fra den andre parten.. Men jeg ville pratet ordentlig med ham
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Litt vanskelig svare fordi du ikke nevnte alderen deres. En ung mann på 19-20 er kanskje ikke moden få barn, ikke tenke på det heller enda Så lenge dere ikke har kjøpt hus sammen er ikke for sent oppklare hans ønsker. Blir verre når dere sitter med 2 mil i gjeld Spør han igjen og krev et tydelig svar.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg er 29 og han er 31.Vi har orden på alt i livet,og det er bare barna som mangler.. Jeg skal ha et klart svar før vi kjøper noe,for det er bortkastet å kjøpe hus sånn som det er nå.. men det jeg trenger er forståelse for meningene mine.At jeg faktisk vurderer å droppe han pga dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå