WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Junior her spiser ca hver 2 - 2,5 time. Noen ganger går det 3 t også, hvis han sover. Han har lagt godt på seg ( 2,5 kg og 9 cm på ca 8 uker), så maten smaker tydeligvis:) og heldigvis:) På natta er det det samme. Mulig jeg er litt bortskjemt med eldste jenta mi som sov natta gjennom fra tidlig av? MAX 1 gang oppe per natt. Jaja, bare gleder meg til å sove mer enn 2 timer i strekk:) hehe.
erteposen + 4 Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 Mine gutter gjør som dine, både de som er store nå og de små jeg akkurat har fått hjem. Jeg tror noen bare trenger med og hyppigere mat enn andre.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 2. august 2009 #3 Skrevet 2. august 2009 Jenta mi blir 3 mnd om en uke.. Har ikke registrert noe spesielt mønster midt på dagen igrunn.. Men hun er skikkelig dovendyr de fleste dager.. Siste mnd så har hun ihvertfall pleid og få mat ca 20/21.00 på kvelden.., da sovner hun og jeg pleier vekke henne ca 00/01.00 for og gi henne mat.. Da sover hun som regel til mellom 08.10.00 dagen etterpå.. Spiser litt med en gang da og sover gjerne noen timer igjen.. Fra Ca 16.00 - 20.00 pleier hun da og være våken igrunn.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå