...♥... Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Og gjett om jeg blir verpesjuk da!! Litt tidlig iom at jenta bare er 10 mnd, men herlighet hvor koselig det hadde vært med en liten spire i magen igjen... Bare et lite hjertesukk fra meg..
LadyLuck & Skrevet 2. august 2009 #2 Skrevet 2. august 2009 er ikke gravid, og ikke planer om å bi det heller (har implantat) men skal ha en til en eller annen gang, men nok med to små på 16mnd og 2,5år en stund enda (ingen å få med heller..)
...♥... Skrevet 2. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2009 Skjønner at du har nok da ja! Det blir nok ikke på en stund enda her heller, men lysten er der ja:))
mamman til to gutter Skrevet 2. august 2009 #4 Skrevet 2. august 2009 Jeg også syns alle er gravide om dagen og jeg er gravid selv også, men enn så lenge "hemmelig gravid". Er bare ca 5,5uke på vei og vi har ikke tenkt å fortelle det til alle enda selvom de kommende besteforeldrene vet det allerede og jeg syns det er så vanskelig å holde meg når jeg snakker med gravide venninner.
...♥... Skrevet 2. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2009 Ååå...Heldige du:)) Skjønner at det er vanskelig å holde seg ja! Men litt morsomt å ha en hemmelighet som nesten ingen vet om å da! Hvor gammel er gutten din da?
Gulosten™ Skrevet 2. august 2009 #7 Skrevet 2. august 2009 Er visst babyboom mellom mai og oktober i år, så det er ikke sikkert det er innbilning
...♥... Skrevet 2. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2009 hehe.. nei, da er det kanskje ikke innbilling! Koselig da å se alle store magene!)
Gulosten™ Skrevet 2. august 2009 #9 Skrevet 2. august 2009 Du må gjerne få den store magen min! Jeg er lei! Haha
...♥... Skrevet 2. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2009 Jeg ble faktisk ikke lei av magen min da jeg gikk gravid, storkoste meg hele tiden! Men det var kanskje pga at jeg ikke hadde noe slags plager iløpet av graviditeten.... Så jeg bare gleeeder meg til jeg blir gravid igjen!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. august 2009 #11 Skrevet 2. august 2009 Det har jeg og syntes i lang tid. Men, det er nok fordi du tenker på det - og da føler du at alle er det. Jeg for min del brydde meg ikke om de gravide damene da jeg ikke ville ha en ny en (misforstå meg rett....), men når jeg ville bli gravid igjen - DA kunne jeg virkelig se at alle ble gravid eller var det. Og alle som ville fikk en pos graviditetstest, bortsett fra meg! Nå har jeg prøvd i ca 1.5år, og har nettopp startet på pergotime, så *håper at det er min tur snart* ;o) For.. Som sagt: ALLE er jo gravide! Hehe, søstrene mine har vært gravide og fått barna sine, søstra + broren til samboeren har fått/venter barn, venner av meg har fått/venter, og det har virkelig vært tydelig iløpet av den tiden vi har prøvd - og jeg har holdt en annens nyfødt i armen. *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå