Gå til innhold

Hva mener dere er utroskap?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Fysisk - alt utover en klem.

2. Følelsesmessig - når tankene og følelsene er hos en annen enn partneren.... Da er forøvrig all fysisk kontakt også en del av utroskapen spør du meg, selv om det ikke er sex.....

(Vanvittig vondt når han deler våre problemer med en annen, uten å forsøke å snakke, og jobbe med meg og vårt forhold.....- han har kontakt med Henne fordi vi trøbler på hjemmebane.... yeah right....)

Skrevet

når man ikke har god samvittighet for det man sier eller gjør mot noen..men føler det må skules for sin partner! har man rent mel i posen har man ingenting å skjule heller, eller så har intensjonene vært noe helt annet.. har man rent mel i posen er man ikke opptatt av hvor mobilen er, passord på mail osv.. i mine øyne da.

Skrevet

14:07

Kjenner meg igjen i det du skriver. Selv om det nå er lenge siden det skjedde, er det fortsatt sårt, og det du skriver treffer i magen.

Husker at jeg ble kjempelei meg når jeg fikk høre at han fortalte Henne om hva vi snakket om på fvk.. det synes jeg var respektløst overfor meg og det faktum at jeg tilga ham, og gjorde et helhjerta forsøk på å gå videre..

Gjest Antarctica
Skrevet

Alt man hemeligholder. Ikke fordi det tilfeldigvis er usagt eller er blitt glemt, men ting man bevisst går inn for å skjule.

Skrevet

Til 22:14, jeg, 14.07

Kom dere over kneika den gang? Er dere fortsatt sammen...

Vi klarte det ikke.... Har vært fra hverandre i et halvt år... Han har fortsatt kontakt med Henne, men ser ikke ut til at det blir noe.... Spenninga ble kanskje borte....

Skrevet

22:14 her :)

Ja, vi kom oss igjennom det, og er fortsatt sammen, det er vel ca 1,5 års tid siden nå. Nå er jeg nesten litt glad at det skjedde, for vi er mye mer takknemmelige overfor hverandre nå, vet hva som står på spill begge to..

Han har ingen kontakt med Henne lenger, og dette VET jeg ;) Hun er heller ikke et tema for oss lenger, vi er ferdige med "Alt Det Onde" (for å stjele fra Stieg Larsson :P)

Trist å høre at dere ikke klarte det. Men hvordan går det med deg nå? Savner du ham eller klarer du deg like godt uten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...