Anonym bruker Skrevet 2. august 2009 #1 Skrevet 2. august 2009 Hvor mener du at grensen går? Chat, meldinger, kyss, klåing o.s.v
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Det meste som ikke kan vises foran partneren....
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Det er utroskap når du må lyve om det til partneren din, det være seg kyss, sex, tanker, sms, whatever..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Er enig med at det blir utroskap så lenge det holdes skjult for den andre....
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 tanker er da ikke utroskap. Alle fantaserer jo litt om andre innimellom. Ikke røre, bare se!! =)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2009 #6 Skrevet 2. september 2009 Døh, ikke seksuelle fantasier da, det er lov men sånne "hu-er-så-søt-hun-nye-dama-på-jobben, tror-jeg-er-forelska-i-henne, lurer-på-hva-hu-gjør-nå, om-hun-tenker-på-meg-sånn-som-jeg-tenker-på-henne-sukk" Rett og slett det å tenke på en annen mens du sitter sammen med partneren din, og spiller skuespill for den..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 En gyllen regel er vel at man kan "se på menyen ute, men spise hjemme"
Anonym bruker Skrevet 5. september 2009 #8 Skrevet 5. september 2009 Det er utroskap etter mitt skjønn, når partneren flørter, kysser, klår, chatter og skriver meldinger med klart seksuelt og flørtete budskap. Det er lov å se, men ikke seksuelt fantasere og drømme om. Tankene kan ingen stoppe, men man kan stoppe dem fra å henge seg opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå